Of natuurlijk verspreid over die 36 weken

Dus één uur per week werken = ww recht?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Om de kans daarom groter te maken onderneem ik inderdaad activiteiten.Brahms schreef:Je zou ook een baan van 36 per week kunnen aanvaarden. Dan heb je geen uitkering of toeslag meer nodig.
Veel mensen doen dit, en kunnen er prima van leven......
Een uur per week werken, het moet niet gekker worden !
( en dat wilde ik effe kwijt )
Arthõrius schreef: is het correct dat als ik 26 weken achter elkaar wekelijks op een dag minstens een uur werk er dan weer een ww-recht ontstaat?
Of natuurlijk verspreid over die 36 weken![]()
even concreet :Arthõrius schreef:Met ''bijverdienen'' bedoel ik stel ik ga inderdaad naar de plaatselijke supermarkt.
Beetje laden en lossen op een ochtendje in de week kan.
En natuurlijk geef ik dat bij het inkomstenformulier aan! Dat is niet het issue.
Ik geloof niet in zwartwerken. Je verrader slaapt nooit en dan ben je heel ver van huis...
Het voelt alleen zo raar om dan te melden ''weer aan 't werk''.
Het is gewoon een klusje op een donderdagochtend ofzo.
Arthõrius schreef:Is het correct dat als ik 26 weken achter elkaar wekelijks op een dag minstens één uur werk er dan weer een ww-recht ontstaat?
Of natuurlijk verspreid over die 36 weken![]()
moederslink schreef:Natuurlijk krijgt hij geen WW met 1 uurtje werken per week.
Ik snap ook niet goed wat ie wil...of hij wil zijn huidige WW opkrikken met een uurtje extra inkomsten p.w
Aha.uwv_webcare schreef:Dit is het maandloon dat in de toekenningsbrief van je WW-uitkering staat. Dit is niet het maandloon dat je ontvangt.[/url]