LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bijstandsgerechtigden worden vaak vernederd en uitgebuit!
-
Bijstandsgerechtigden worden vaak vernederd en uitgebuit!
Bericht verplaatst naar topic "werken met behoud van uitkering?" op https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 4&t=140767.
Laatst gewijzigd door misterzuinig op 24 dec 2013 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bijstandsgerechtigden worden vaak vernederd en uitgebuit!
bericht verplaatst
Laatst gewijzigd door puma73 op 24 dec 2013 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Niet meer van toepassing. Is een interessant topic geworden.
Laatst gewijzigd door witte angora op 24 dec 2013 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ook verplaatst
Laatst gewijzigd door witte angora op 24 dec 2013 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb het bericht al verplaatst naar topic "werken met behoud van uitkering?"
Nee, je hebt hetzelfde bericht in die discussie geplaatst. Als je het verplaatst zou hebben dan was het hier weg.misterzuinig schreef:Ik heb het bericht al verplaatst naar topic "werken met behoud van uitkering?"
-
Bericht dat ik verplaatst heb, is hier nu ook weg. Maar dit draadje zou eigenlijk verwijderd moeten worden. Mijn excuses daarvoor dat ik niet meteen dat bericht in die discussie over werken met behoud van uitkering heb geplaatst.kuklos schreef:Nee, je hebt hetzelfde bericht in die discussie geplaatst. Als je het verplaatst zou hebben dan was het hier weg.misterzuinig schreef:Ik heb het bericht al verplaatst naar topic "werken met behoud van uitkering?"