Hoe is het nu afgelopen?
Mijn advies in een dergelijke situatie zou zijn:
1. Probeer zo snel mogelijk iets anders te vinden - alles - werkelijk alles dat betaald is om hieraan te ontsnappen.
2. Probeer die periode dan 26 weken aansluitend te maken - weer recht op ww.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gemeente: vanaf maandag 40 uur werken voor uitkering
Re: Gemeente: vanaf maandag 40 uur werken voor uitkering
Beetje mosterd na de maaltijd vraag, ga er maar vanuit dat die 3 maanden al om zijn.
Re: Gemeente: vanaf maandag 40 uur werken voor uitkering
Op berendsen.nl/bedrijfskleding-assortiment [commerciële link door Moderator verwijderd] kan je ook bedrijfskleding huren in plaats van dat je het allemaal moet kopen. Kan je het iig aanpassen op de omgeving en de temperatuur.stofzuigertje schreef:Ik zie het volgende probleem.....
Welke werkkleding...?
Als brandweerman of bouwvakker, beide zijn wel werkkleding maar niet geschikt voor de plaatselijke vlees of koek fabriek.
Verder de werkschoenen, voor buiten in ruig terrein hoge, maar in koekfabriek lage wegens hitte...
Verder nog de eisen verder,binnen in levensmiddel industrie mag je geen schoenen dragen die niet vet of suiker bestendig zijn en zwarte strepen geven op de tegelvloeren...
Verder is S1, S2 of S3 eis niet genoemd dus welke klasse moeten ze voldoen?
Ook is er niet gemeld of het binnen, soms warm, maar kippenslachterij is extreem koud....
En buiten kan het regenen of in hete zon.
Zolang ze niet melden waar en hoe het is is passende kleding niet mogelijk.
Mijn ervaring in bedrijfskleding en schoeisel is zo ruim dat ik over meerdere verschillende beschik dus onredelijke eis.
En de 3 maanden, eerst moed indrinken en dan bezopen als niet werkbaar weggestuurd worden?
Als dit werkelijk alle info was bestaat de kans dat vele die hier toe verplicht worden alleen maar 40 uren per week rond gaan hangen zonder iets te doen.