Hallo iedereen,
ja, ik denk dat ik het zo het best kan zeggen.
In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal! Ik zou qua werk wel wat meer helderheid willen.
Wout
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik ben in de war maar wil werken
Ik ben in de war maar wil werken
Laatst gewijzigd door WJM1988 op 05 mar 2016 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ik ben in de war maar wil werken
Hallo Wout, ik denk dat het lastig is om zonder goede begeleiding helderheid in je situatie te krijgen. Ik zou je problemen toch vooral terugkoppelen naar je hulpverleners en vragen om concrete (aanvullende) hulp en ondersteuning bij je vragen en problemen. Wellicht kan men bij het UWV ook wat extra druk zetten op adequate begeleiding. Doe het rustig aan, stap voor stap en maak je doelen niet te groot. Nogmaals, vraag om hulp. Succes en sterkte!
-
Re: Ik ben in de war maar wil werken
@Wout,
dapper en eerlijk dit verhaal !
Wat mijn voorganger ook schreef ....zoek de juiste begeleiding en praat nog eens goed met de gemeente. Ze zijn altijd bereid om iemand uit de bijstand te krijgen bv door een (om)scholingstraject aan te bieden. Daaraan voorafgaand zou een psychologische test kunnen plaatsvinden en bv een beroepskeuzetest.
Dan weet je nog beter waar echt je interesses en mogelijkheden liggen en dan i.d.d stapsgewijs aan je doelen werken en de lat niet gelijk te hoog leggen.
Gun jezelf ook wat tijd na alles wat er gebeurd is. Sterkte met alles!
dapper en eerlijk dit verhaal !
Wat mijn voorganger ook schreef ....zoek de juiste begeleiding en praat nog eens goed met de gemeente. Ze zijn altijd bereid om iemand uit de bijstand te krijgen bv door een (om)scholingstraject aan te bieden. Daaraan voorafgaand zou een psychologische test kunnen plaatsvinden en bv een beroepskeuzetest.
Dan weet je nog beter waar echt je interesses en mogelijkheden liggen en dan i.d.d stapsgewijs aan je doelen werken en de lat niet gelijk te hoog leggen.
Gun jezelf ook wat tijd na alles wat er gebeurd is. Sterkte met alles!