LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik merk dat het bijstand onderwerp niet popi is

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
janjr

ik merk dat het bijstand onderwerp niet popi is

Ongelezen bericht door janjr »

mijn eerdere bericht over mijn situatie is geen hot item merk ik zou best fijn vinden of iemand zn mening of advies geeft hierover zit niet echt lekker in mijn vel op het moment.

ppp333333

Re: ik merk dat het bijstand onderwerp niet popi is

Ongelezen bericht door ppp333333 »

miss hebben ze het wel te goed daar

janjr

Ongelezen bericht door janjr »

waar doel jij op ? als je denkt dat het een pretje is? geloof me je wilt niet afhankelijk zijn!

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

janjr schreef:mijn eerdere bericht over mijn situatie is geen hot item merk ik zou best fijn vinden of iemand zn mening of advies geeft hierover zit niet echt lekker in mijn vel op het moment.
Het is natuurlijk heel vervelend, maar als iemand óf geen mening, óf geen verstand van uw situatie heeft, kan diegene beter niet reageren.
Dat wekt enkel irritatie op.
Ook raad ik u aan niet zulke lange tenen te tonen, sommige mensen willen u juist op de kast jagen.
Gewoon negeren.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hoi Jan, ik heb je andere topic gelezen, maar ik heb niet het idee dat ik een goed advies bij de hand heb. En aan ach-en-wee opmerkingen heb je ook niks, denk ik zo. Daarom ben ik een van degenen die niet gereageerd heeft. Dus wat VioletPrue hierboven schrijft, zie je in mijn manier van reageren (dus niet) inderdaad terug.

Laat je niet gek maken door bepaalde personen hier op het forum, maar richt je vooral op degenen die je echt kunnen helpen, ok? Verder wens ik je alle sterkte en wijsheid toe die je nodig hebt.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Graag wil ik mij volledig aansluiten bij witte angora. Zoals je misschien uit mijn bericht in het andere topic hebt begrepen, weet ik er te weinig van, echter wilde ik toch even reageren omdat ik het zo'n vervelende situatie vind.

Ik wens je veel sterkte toe in deze lastige tijd en hoop dat het mede door het betere weer dat we langzaam gaan krijgen het er weer rooskleuriger gaat uitzien.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Heb inmiddels toch een reactie geschreven, hopelijk heb je er wat aan. Heb er lang over na moeten denken, maar naar mijn gevoel kan het je wel een stukje op weg helpen.

GloriusWorld

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Een paar jaar terug was er een apart bijstandforum, kan de link niet vinden weet niet of ie bestaat. Hij werd door particulieren onderhouden, wel hadden ze de nodige rechts en wetskennis in huis.
Geen idee of dat forum nog bestaat, of er een nieuw forum hierover is ontstaan na dreigementen en hacken van de site.

Gesloten