LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online gedrag

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Research3r

Online gedrag

Ongelezen bericht door Research3r »

Hallo allemaal,

Voor een onderzoek aan de Universiteit van Amsterdam over de invloed van werkeloosheid op gedrag wil ik jullie een vraag stellen. Ik wil graag weten of er bepaalde websites zijn die jullie vaak bezoeken, naast sites waar banen worden aangeboden. Websites zoals spele.nl, youtube etc. etc., en vooral ook waarom je deze websites bezoekt.

Ik zou het erg tof vinden als jullie me hiermee zouden kunnen helpen. Als dank kan ik je op de hoogte houden van mijn voortgang en onderzoek!

Met vriendelijke groet!

puma73

Re: Online gedrag

Ongelezen bericht door puma73 »

als je niet eens kunt vinden waar jij je vraag moet plaatsen ben je een onderzoeker van niks.

er is een aparte afdeling voor dit soort flauwekul.

Research3r

Ongelezen bericht door Research3r »

Dan ga ik het meteen daar naartoe verplaatsen. Verwachte echter dat de meeste mensen die me zouden kunnen helpen, werkelozen, op dit topic zouden afkomen. Dit aangezien het topic als titel "werkeloos / arbeidsongeschikt" heeft.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Research3r schreef:Dan ga ik het meteen daar naartoe verplaatsen. Verwachte echter dat de meeste mensen die me zouden kunnen helpen, werkelozen, op dit topic zouden afkomen. Dit aangezien het topic als titel "werkeloos / arbeidsongeschikt" heeft.
Dan pas meteen jouw woorden aan, het is werkloos en niet werkeloos.
Mijn Nederlands is niet van de beste kwaliteit, maar als onderzoeker moet je toch jouw berichten nalezen en eventueel op fouten corrigeren. :wink:

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

nevermind schreef:
Research3r schreef:Dan ga ik het meteen daar naartoe verplaatsen. Verwachte echter dat de meeste mensen die me zouden kunnen helpen, werkelozen, op dit topic zouden afkomen. Dit aangezien het topic als titel "werkeloos / arbeidsongeschikt" heeft.
Mijn Nederlands is niet van de beste kwaliteit, maar als onderzoeker moet je toch jouw berichten nalezen en eventueel op fouten corrigeren. :wink:
Doe ik er ook eentje: verwachte moet verwachtte zijn.

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Is het niet handiger om naar het UWV te gaan en bij de deur de mensen aanspreken die in- en uitlopen?

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

stronkstronk schreef:
nevermind schreef:
Doe ik er ook eentje: verwachte moet verwachtte zijn.
Dit kan een typefout zijn, maar als de fout twee keer achter mekaar is, dan denk ik van niet.
Zelf het nieuwe topic heeft weer dezelfde fouten. :shock:
Online gedrag van werkelozen

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

stronkstronk schreef:Is het niet handiger om naar het UWV te gaan en bij de deur de mensen aanspreken die in- en uitlopen?
Hebben die internet dan?

arthur2000

Ongelezen bericht door arthur2000 »

Iemand met een dergelijk niveau universiteit?
Bezuiningingen op onderwijs beginnen duidelijk vrucht af te werpen. :?

Gesloten