LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van wao naar ww

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
m.c.heesen
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2007 15:40

van wao naar ww

Ongelezen bericht door m.c.heesen »

Ik heb 14 jaar wao gehad en ben in juni volledig goedgekeurd,mijn wao is gestopt op 21 augustus,wao heb ik betaald gekregen tot 13 augustus,dus eigenlijk heb ik nu nog 9 dagen wao tegoed,krijg je die dan apart betaald incl vakantiegeld of wordt dat verrekend met de ww uitkering?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: van wao naar ww

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Van WAO naar WW.

Hier blijkt ook in dit geval het nut lid te zijn van een vakbond.
Ah, u bent lid?
Waarom dan deze vraag niet gesteld bij de vakbond waarbij u bent aangesloten.
Immers, zij kunnen u dit niet alleen uitstekend vertellen maar tevens kunt u daar ook de juridische hulp krijgen om datgene wat te weinig is uitbetaald alsnog uitbetaald te krijgen.

Geen lid?

Dan adviseer ik toch een lidmaatschap voor uw toekomst.

Helaas, een onvoldoende antwoord op uw vraag maar in dit geval ben ik even onkundig.

Grootvader

Starx
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 sep 2007 13:55

Re: van wao naar ww

Ongelezen bericht door Starx »

Ik zou het UWV aanschrijven (aangetekend) en dit verhaal uitleggen dat je nog 9 dagen te goed hebt. De afdeling WAO en WW werken nu eenmaal binnen het UWV anders. De afdeling WW zal dit niet verrekenen, aangezien zij gaan over ww-uitkeringen en niet over wao-uitkeringen.

Gesloten