goedenavond,
Eind augustus 2008 heb ik een aantal goederen gekocht bij de ikea in Hengelo, helaas ben ik de bon verloren . Door de hectiek en een ziekenhuis opname tussendoor(wat uiteraard geen excuus mag zijn)Deze heb ik nu nodig voor een declaratie en uiteraard voor de garantie. Op een zitbank heb ik bijvoorbeeld 10 jaar garantie.
Wel heb ik de vrachtbrief waar de goederen op staan, heb ik recht op een kopie(ook al ben ik dom geweest) en op mijn 10 jaar garantie ?
Volgens de Ikea niet,maar het lijkt mij onwaarschijnlijk als ik een vrachtbrief heb een rekening afschrift, een ordernummer maar geen garantie.
Is langs gaan wellicht een beter idee dan bellen?
groetjes Indra
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aankoopbon kwijt
Re: aankoopbon kwijt
Is men niet bereid om u een (copie)factuur af te geven op basis van een afleverbon + afschrift bankrekening?
Nee helaas niet,maar ik heb tot op heden alleen maar gebeld.
Ik ga er vanmiddag naar toe.
groeten Indra
Ik ga er vanmiddag naar toe.
groeten Indra
Als je kan aantonen met een afschrift van je bank dat je daar de goederen hebt gekocht, moeten ze je garantie geven.
Heb je nooit die irritante reclame gezien met dat jongetje wat een auto komt terugbrangen in een speelgoedwinkel.
Kijk ook maar ens op consuwijzer.nl
Heb je nooit die irritante reclame gezien met dat jongetje wat een auto komt terugbrangen in een speelgoedwinkel.
Kijk ook maar ens op consuwijzer.nl