Albert Heijn-Park Asterix

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Jennifer123
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2025 19:08

Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Jennifer123 »

Goededag iedereen,
Wij willen hierbij onze grote teleurstelling uiten over de gang van zaken rondom de aanschaf en het gebruik van Parc Asterix AH-actietickets.
 
We hebben een bestelling gedaan voor 4 tickets voor Parc Asterix. Dit zijn 2 betaalde kaarten met "2de kaart gratis". Op de MOBIELE versie van de website stonden de voorwaarden niet volledig vermeld over het inleveren van zegels. Zelfs nadat we het product in het winkelwagentje hebben geplaatst zie je niks over zegels. Je kunt dus zo een betaling plaatsen, zonder iets van zegels te lezen. 
 
Pas toen we bij de ingang van het park werden tegengehouden en daar ter plaatse de klantenservice belden, hoorden we dat we naar beneden hadden moeten scrollen op de bestelpagina. Dit is echt onduidelijk voor de consument! Dat je met de tickets eerst naar de winkel moet gaan en je zegels moet inleveren, dat moet onder het kopje werkwijze en voorwaarden van de website staan. Nu hebben wij exact de werkwijze en voorwaarden opgevolgd. 
 
Ook op de uitgeprinte tickets stond enkel de mededeling “Neem deze tickets mee naar het park”, zonder enige verwijzing naar de noodzaak van zegels of aanvullende voorwaarden.
 
Wij komen niet vaak bij Albert Heijn en waren dan ook niet op de hoogte van het zegelsysteem. Hierdoor kwamen wij bij aankomst voor een vervelende verrassing te staan. Uiteindelijk hebben wij, na veel gedoe, zelf extra kaartjes moeten aanschaffen, omdat we inmiddels al in Frankrijk waren aangekomen. Als we dit van tevoren hadden geweten, waren we aanzienlijk goedkoper uit geweest door direct reguliere kaarten te kopen - die zijn goedkoper dan de 65 euro die we nu betaald hebben.
 
Daarnaast heeft het hele voorval meer dan anderhalf uur in beslag genomen. Tijd die we liever in het park met onze kinderen hadden doorgebracht. De kinderen waren ongeduldig, en de sfeer was hierdoor flink verpest. Wat bedoeld was als een leuk dagje uit om even onze gedachten te verzetten, is helaas uitgelopen op een stressvolle en verdrietige ervaring. Tot overmaat van ramp regende het die dag hard, wat het gevoel van frustratie letterlijk én figuurlijk versterkte.
 
Wij hebben via de klantenservice een klacht ingediend. Helaas werden wij daar niet serieus genomen en zelfs enigszins neergezet als sulletjes, wat wij bijzonder onbeleefd en respectloos vinden. Al met al vinden wij dit geen nette en klantvriendelijke manier van handelen van een bedrijf als Albert Heijn.

Zijn wij de enigen die met een mobiel kaarten bestellen? De totale voorwaarden zijn zo toch compleet onzichtbaar? Zijn wij nou gek, of de Albert Heijn?

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Het betreft zo te zien een aanbieding die via AH wordt gedaan. AH ontwikkelt zich steeds meer als platform, in de zin dat ze slechts als duikplank voor derden werken - net als Bol.com. Dat neemt niet weg dat ze ook als platform bepaalde plichten hebben.

Dit forum zit vol juristen en ervaringsexperts die helpen bij het uitpluizen van aanbiedingen en Algemene Voorwaarden. We zijn het niet altijd eens, maar samen komen we er wel uit.

Op het eerst gezicht heb je helemaal gelijk. Verkoper Touch Tickets biedt toegangskaarten aan voor €65, tweede kaartje gratis.

Er is geen sprake van zegels, althans: ik zie het niet.

Ook niet op de landingspagina van Touch Tickets bij AH.

AH heeft wel een actie: sparen voor uitjes.
Hoe werkt het sparen voor Uitjes?
  • Ontvang bij elke 10 euro aan boodschappen* in de winkel of bij online bestellen 1 spaarzegel bij je boodschappen. 
    Is je spaarkaart vol (4 spaarzegels)? Koop dan jouw favoriete Uitje in de AH app of op www.ah.nl/uitjes met het 2e kaartje gratis.
    Je kan digitaal sparen voor Uitjes via de AH app.
    Sparen doe je met je aankopen in de winkel en bij je online bestellingen.
    De spaaractie geldt alleen in Nederland.
    De AH to go winkels zijn uitgezonderd van deze spaaractie.
Ik zie ook niet dat je alleen toegangskaarten kan kopen met zegels, en jouw ervaring bewijst dat het ook zonder kan.

Vraag is nu of er sprake is van wanprestatie en wie daarvoor aansprakelijk is.

Ik zou bij AH beginnen!!!! :wink:

juliomariner
Berichten: 4485
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door juliomariner »

Wat er in ieder geval van geleerd kan worden is dat je altijd tot het eind moet doorscrollen en alle voorwaarden moet lezen. Of het juridisch juist is om zoveel moeite te doen voor alle voorwaarden gelezen kunnen worden weet ik niet. Zelfs als het juridisch onjuist is moet je dan wel weer allerlei moeite doen om je recht te halen.

Methusalah
Berichten: 1544
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Methusalah »

Om eerlijk te zijn snap ik geen snars van je verhaal. Had je nou tickets of zegels? Want zoals ik het lees moet je zegels sparen om ze in te wisselen voor tickets. En dat lijkt mij een inkoppertje. Alleen jij hebt het over uitgeprinte tickets die werden geweigerd.

Vertel eerst eens duidelijk hoe en wat je gedaan hebt want dit, "Dat je met de tickets eerst naar de winkel moet gaan en je zegels moet inleveren, dat moet onder het kopje werkwijze en voorwaarden van de website staan. Nu hebben wij exact de werkwijze en voorwaarden opgevolgd" kan ik niet echt volgen.

En over welke website hebben we het. Die van de AH of die van het park? En dat gezegd te hebben, dat je moet scrollen om de rest van een pagina te lezen is standaard voor zo'n beetje heel het internet. Dus dat is mijn inziens je eigen fout en heeft niets maken met onduidelijkheid of onvindbaarheid.

PGros
Berichten: 1321
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door PGros »

Ik lees niets over zegels nodig. Daar ga je makkelijk in mee als ik dit volg:
https://uitjes.ah.nl/pretparken/35/parc ... rix/44539/

Pas bij bestellen staat er in de winkelwagen:
Uitjes actie 1+1 gratis kaartje
Om je tweede gratis kaartje te verzilveren moet je zijn ingelogd met je AH.nl profiel. Bij iedere 4 zegels ontvang je het tweede kaartje gratis van hetzelfde uitje. Het is mogelijk om verschillende kaartjes van hetzelfde uitje te combineren (bijvoorbeeld een volwassene en kind kaartje voor de Apenheul). Je ontvangt dan de korting op het goedkoopste kaartje. Het is ook mogelijk kaartjes te kopen als je niet voldoende zegels hebt. Je betaalt dan de reguliere prijs.
Omdat ik niet ben ingelogd moet ik ook 4 kaartjes betalen en krijg ik niets gratis.
Wat er verder na inloggen verteld wordt kan ik niet zien.

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

PGros schreef:
14 nov 2025 15:21
Omdat ik niet ben ingelogd moet ik ook 4 kaartjes betalen en krijg ik niets gratis.
Jennifer123 lijkt er wel in geslaagd twee+twee kaartjes te bestellen via de app/mobiele site en ontdekte pas in Frankrijk dat haar extra kaartjes niet geldig waren.

Wat extra toelichting zou welkom zijn, maar dan moeten we maar duimen dat Jennifer nog eens langs komt. :roll:

lordi
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door lordi »

Op de pagina van AH staat:
Uitjes actie 1+1 gratis kaartje
Om je tweede gratis kaartje te verzilveren moet je zijn ingelogd met je AH.nl profiel. Bij iedere 4 zegels ontvang je het tweede kaartje gratis van hetzelfde uitje. Het is mogelijk om verschillende kaartjes van hetzelfde uitje te combineren (bijvoorbeeld een volwassene en kind kaartje voor de Apenheul). Je ontvangt dan de korting op het goedkoopste kaartje. Het is ook mogelijk kaartjes te kopen als je niet voldoende zegels hebt. Je betaalt dan de reguliere prijs.
en TS schrijft:
We hebben een bestelling gedaan voor 4 tickets voor Parc Asterix. Dit zijn 2 betaalde kaarten met "2de kaart gratis".
en iets verder
Uiteindelijk hebben wij, na veel gedoe, zelf extra kaartjes moeten aanschaffen,
Mijn vermoeden is dat TS 2 kaartjes heeft geselecteerd/gekocht in de AH app en er vanuit is gegaan dat als ze er 2 kocht voor EUR 65 per stuk ze er dan 2 gratis bij zou krijgen. Maar dan moet je er dus 4 kopen en de korting geldt alleen als je voldoende zegels hebt.
Dus voor EUR 130 krijg je:
2 kaartjes als je niet voldoende zegels hebt en
4 kaartjes als wel voldoende zegels hebt.

En dat ze daarom schrijft dat ze extra kaartjes heeft moeten aanschaffen, omdat ze er maar 2 had (en mogelijk verwachtte er bij de kassa 2 extra te krijgen).

Ik heb zelf een bestelling geplaatst en krijg als ik 4 kaartjes selecteer:
Overzicht
Subtotaal 260.00
Korting - Entree - Parc Astérix 2x 65.00 -130.00
Totaal 130.00

En dat is dan voor 4 kaartjes maar ik heb voldoende zegels en krijg dus de 2e gratis.

Wat-nou-weer
Berichten: 126
Lid geworden op: 24 aug 2025 11:51

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Wat-nou-weer »

Mijn vermoeden is dat TS 2 kaartjes heeft geselecteerd in de AH app en er vanuit is gegaan dat als ze er 2 kocht voor EUR 65, per stuk ze er dan 2 gratis bij zou krijgen. Maar dat geldt alleen als je voldoende zegels hebt.
Dus voor EUR 130 krijg je:
2 kaartjes als je niet voldoende zegels hebt en
4 kaartjes als wel voldoende zegels hebt.
Dat dus.

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

PGros schreef:
14 nov 2025 15:21
Omdat ik niet ben ingelogd moet ik ook 4 kaartjes betalen en krijg ik niets gratis.
Via de app zie ik hetzelfde. Er komt een stap verder in het besteltraject wel degelijk een waarschuwing voorbij dat er zegels nodig zijn om de gratis tweede kaarten te activeren. Maar dat is bij de eerste stap niet duidelijk.

Het lukte me trouwens niet om iets te bestellen, want hoewel ik al was ingelogd moest ik dat voor deze bestelling opnieuw doen. Waarna de app constateerde dat ik al ingelogd was.

Misschien te oud voor Asterix World?

Al met al ben ik benieuwd wat er precies besteld was en of de familie met 4 kaartjes op zak naar Frankrijk is vertrokken...

Jennifer123
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2025 19:08

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Jennifer123 »

Wat fijn al deze reacties.

Even voor de duidelijkheid. Bij Google heb ik kortingskaarten en park Asterix ingetypt. Ik kwam op deze website terecht:
https://uitjes.ah.nl/pretparken/35/parc ... rix/44539/

Hierop hebben we 2 producten in het winkelwagentje geplaatst van in totaal 130 euro. Nadat we de onderstaande voorwaarden hebben gelezen:


*Werkwijze en voorwaarden
Werkwijze
Na bestelling en betaling ontvang je het bestelde e-ticket per e-mail. Print dit e-ticket uit en neem deze mee naar Parc Astérix.

Voorwaarden
- Tickets zijn overdag geldig tot 4 januari 2026 volgens de openingskalender (m.u.v. de nocturne avond van Halloween ''Peur sur le Parc'' van 19uur tot 1uur)
- Parkeerkosten zijn niet inbegrepen
- Tickets zijn niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen 
- Tickets zijn niet inwisselbaar tegen contanten
- Reserveren is niet nodig. Tickets geven direct toegang tot Parc Asterix
- Kinderen t/m 2 jaar krijgen gratis toegang
- De algemene voorwaarden van Parc Astérix zijn van toepassing
- Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje*

Ik vind het misleidend dat hier niks staat over het inleveren van zegels.
Na het plaatsen van 2 tickets kreeg je de knop bestellen, waarop ik heb geklikt.
Alleen zit die knop "bestellen" op je telefoon bovenop de onderstaande tekst (die je dus alleen ziet door te scrollen op een plek waar je niet ziet dat dat een optie is):


* Hoe werkt het sparen voor Uitjes?
• Ontvang bij elke 10 euro aan boodschappen* in de winkel of bij online bestellen 1 spaarzegel bij je boodschappen. 
Is je spaarkaart vol (4 spaarzegels)? Koop dan jouw favoriete Uitje in de AH app of op www.ah.nl/uitjes met het 2e kaartje gratis.
Je kan digitaal sparen voor Uitjes via de AH app.
Sparen doe je met je aankopen in de winkel en bij je online bestellingen.
De spaaractie geldt alleen in Nederland.
De AH to go winkels zijn uitgezonderd van deze spaaractie.*


Dit heb ik totaal gemist. En dat vind ik ook misleidend.

Even later kreeg ik de tickets binnen in de mailbox met hierop de volgende informatie:

* Reserveren is niet nodig, tickets geven direct toegang tot Parc Astérix. Print dit e-ticket uit en neem deze mee naar Parc Astérix.
Voorwaarden
- Tickets zijn overdag geldig volgens de openingskalender (m.u.v. de nocturne avond van
Halloween ''Peur sur le Parc'' van 19uur tot 1uur)
- Parkeerkosten zijn niet inbegrepen
- Dit e-ticket is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen
- Dit e-ticket is niet inwisselbaar tegen contanten
- Reserveren is niet nodig. Tickets geven direct toegang tot Parc Asterix
- Kinderen t/m 2 jaar krijgen gratis toegang
- Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje
Parc Astérix | 60128 Plailly | Frankrijk
Kijk voor de actuele openingstijden en meer informatie op www.parcasterix.fr/nl
Parc Astérix" geëxploiteerd door Grévin et Cie / Entertainmentvergunningen
L-D-21-5687/89/90/92/93/95/96, L-D-21-5702 à 5706, L-D-23-7280 à 82 et L-D-24-7241 à 43.*

Ik ging er dus van uit dat ik deze twee tickets mee moest nemen naar het park en dat de twee anderen dan gratis zijn.

In het park kwamen we erachter dat dit niet zo is. Hier heb ik de AH gebeld. Waardoor ik erachter kwam dat ik dus ook zegels nodig had. Met drie enthousiaste kinderen was dit echt niet leuk. Uiteindelijk hebben we daar ter plaatsen extra kaarten gekocht. We kunnen moeilijk terug gaan als we zo dichtbij zijn.

We hebben later nogmaals contact gehad met de AH. Blijkbaar hadden we de uitgeprinte tickets met de zegels mee moeten nemen naar de winkel. Dan werden de twee tickets omgewisseld voor 4 tickets.
Zij vonden dat we dit hadden moeten weten, omdat ze reclame ervoor hebben gemaakt. Laten wij mensen zijn die niet naar reclame kijken. Wij nemen alles op. Verder doe ik geen boodschappen bij de AH. Ik was hier echt niet van op de hoogte, anders hadden we het niet gedaan.

Ik heb hier zeker van geleerd dat ik op mijn telefoon goed moet kijken of ik kan scrollen. Toch vind ik het niet kunnen dat de voorwaarden incompleet zijn, voordat je gaat bestellen. Ook staat het niet vermeld op de tickets die ik uitgeprint had. Al met al vind ik het misleidend.

Hopelijk is het zo duidelijk.

Nijogeth
Berichten: 9867
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Nijogeth »

"Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje*"

Wat dacht u dat dat betekende?

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Jennifer123 schreef:
14 nov 2025 21:05
Hopelijk is het zo duidelijk.
Fijn dat je nog even langs bent gekomen en reageert op de vragen. Ik snap je verwarring, want de uiteg over gratis extra kaarten voor zegels is niet duidelijk als je via jouw route binnenkomt. Ik heb het ook via de app geprobeerd en kan bevestigen dat die voorwaarde van zegels pas tamelijk laat zichtbaar wordt. Wat juridisch steekhoudend is, laat ik aan de juristen over.

Ik vrees dat het op coulance aankomt. :wink:

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Nijogeth schreef:
14 nov 2025 23:34
"Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje*"

Wat dacht u dat dat betekende?
Waar komt die tekst vandaan. Van de website? En waar is de website van het uitje dan? Ga terug naar AF!

Nijogeth
Berichten: 9867
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Die komt uit de quote van de TS en staat ook in de link die ze stuurde. De link naar de website van het uitje zelf staat er nog boven met de tekst 'dit product wordt verkocht door: Touch Tickets' en daar zit de link in verwerkt.

lordi
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door lordi »

Beste Jennifer,

Bedankt voor je toelichting. Zoals ik al vermoedde heb je dus inderdaad 2 ipv 4 kaarten gekocht. Iets wat wel vaker voorkomt bij online 1+1 gratis acties: klanten denken dat ze er dan maar 1 hoeven te selecteren/kopen en de 2e automatisch wordt toegevoegd maar dat is dus niet zo.

Ik ben met je eens dat de voorwaarden op de app/mobiel onduidelijk en onlogisch zichtbaar zijn maar:
Jennifer123 schreef:
14 nov 2025 21:05
Ik ging er dus van uit dat ik deze twee tickets mee moest nemen naar het park en dat de twee anderen dan gratis zijn.
En dit is waar jij dus zelf de fout in bent gegaan: nergens op de website of in de bevestigingsmail of ticketinformatie staat dat je bij het park het 2e ticket zou krijgen. Ik snap dat je de informatie over de zegels hebt gemist maar het ontbreken van informatie hoe je dan aan de 2e tickets zou komen had je moeten bewegen om dit na te gaan en niet er zomaar vanuit te gaan dat je maar 2 tickets mee moest nemen naar het park.
We hebben later nogmaals contact gehad met de AH. Blijkbaar hadden we de uitgeprinte tickets met de zegels mee moeten nemen naar de winkel. Dan werden de twee tickets omgewisseld voor 4 tickets.
Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat ze in de winkel je tickets alsnog achteraf hadden kunnen omwisselen van 2 naar 4 tickets. Alles verloopt digitaal, zowel de zegels als de aanschaf van de tickets. Nee, ik twijfel niet aan je woorden maar dit klopt gewoon niet.

Je zou het ook nog kunnen proberen bij Touch Tickets BV waar je de tickets hebt gekocht maar tenzij AH of Touch Tickets besluit om je uit coulance tegemoet te komen, denk ik dat je je verlies zal moeten nemen.

Consumenneke
Berichten: 1654
Lid geworden op: 22 aug 2023 17:50

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Nijogeth schreef:
15 nov 2025 09:45
Die komt uit de quote van de TS en staat ook in de link die ze stuurde. De link naar de website van het uitje zelf staat er nog boven met de tekst 'dit product wordt verkocht door: Touch Tickets' en daar zit de link in verwerkt.
Besef wel dat ze via de app bestelde en dus niet via de website met meer uitgebreide en beter zichtbare instructies.

De link naar de website van het uitje zelf kan zijn:
Welke u ook volgt: er staan geen nadere voorwaarden of instructies.

U lijkt (met andere woorden) op zoek naar manieren om de schuld op de vraagsteller af te schuiven.
lordi schreef:
15 nov 2025 10:10
Ik ben met je eens dat de voorwaarden op de app/mobiel onduidelijk en onlogisch zichtbaar zijn maar:
Dat dus. Gewoon kalm nadoen wat Jennifer gedaan heeft en zien wat ze gezien heeft. 8)

PGros
Berichten: 1321
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door PGros »

Nijogeth schreef:
14 nov 2025 23:34
"Bij aankoop van een ticket zijn de voorwaarden van het desbetreffende uitje van toepassing, kijk op de website van het uitje*"
Wat dacht u dat dat betekende?
Dat betekend dat de voorwaarden van het Park Asterix ook van toepassing zijn. Daar staat sowieso niets over de actie van AH met zegels. Dus je "Wat dacht u dat dat betekende?" is totaal niet van belang in deze case.

Nijogeth
Berichten: 9867
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Consumenneke schreef:
15 nov 2025 14:01
Nijogeth schreef:
15 nov 2025 09:45
Die komt uit de quote van de TS en staat ook in de link die ze stuurde. De link naar de website van het uitje zelf staat er nog boven met de tekst 'dit product wordt verkocht door: Touch Tickets' en daar zit de link in verwerkt.
Besef wel dat ze via de app bestelde en dus niet via de website met meer uitgebreide en beter zichtbare instructies.

De link naar de website van het uitje zelf kan zijn:
Welke u ook volgt: er staan geen nadere voorwaarden of instructies.

U lijkt (met andere woorden) op zoek naar manieren om de schuld op de vraagsteller af te schuiven.
lordi schreef:
15 nov 2025 10:10
Ik ben met je eens dat de voorwaarden op de app/mobiel onduidelijk en onlogisch zichtbaar zijn maar:
Dat dus. Gewoon kalm nadoen wat Jennifer gedaan heeft en zien wat ze gezien heeft. 8)
Er staat bij uw eerste link letterlijk een kopje met actievoorwaarden.

J. Deltoer
Berichten: 3209
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Kan het alsjeblieft een tandje minder Methusaleh? Bericht gemeld!

lordi
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jan 2017 16:53

Re: Albert Heijn-Park Asterix

Ongelezen bericht door lordi »

J. Deltoer schreef:
15 nov 2025 15:53
Kan het alsjeblieft een tandje minder Methusaleh? Bericht gemeld!
Waarom? Methusalah heeft gelijk. Consumeneke kan het maar niet laten om anderen erop te wijzen dat ze niet op de man mogen spelen maar er gaat geen dag voorbij of hij doet het zelf wel. Soms in de vorm van een zogenaamde "grappige" opmerking die eigenlijk een onderhandse sneer is. De hele sfeer op dit forum gaat kapot door dat gezuig.

Plaats reactie