LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 3

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
moederslink

Re: Spaarzegels en tabak

Ongelezen bericht door moederslink »

breien schreef:Bij de Poiesz krijgt men bij besteding van iedere 2,50 euro een gratis spaarzegels uitgezonderd over het statiegeld.
Opmerkelijk is dat men ook spaarzegels krijgt bij de aankoop van tabakswaren. Naar mijn idee is dat niet toegestaan. ik heb er wel eens in de winkel over gehad en ze geven per pakje sigaretten wel 2 of 3 spaarzegels (naar gelang de prijs van het pakje sigaretten) Ik wil de Poiesz hier niet in een kwaad daglicht zetten, maar misschien dat iemand van de forumleden wel de regels van spaarzegels uitgeven weet.
Mogen winkels, in het algemeen gesteld spaarzegels verstrekken bij aankoop van tabakswaren?
Volgens mij zijn normaliter tabakswaren hiervan uitgesloten, maar wat gaven ze als antwoord toen je het erover had?
Heb je ook met de chef gesproken hierover?
Als het mag heb je lekker mazzel.. :D

GJvdZ

Re: 3

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Alfatrion weet vast wel een wetsartikel op basis waarvan je de winkel kunt aanklagen....

Maar voor de rest: #firstworldproblems....

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Spaarzegels zijn echt "Nederland anno 1960" en roken moet je NIET doen.
Probleem opgelost :D

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Bij de primera krijg je ook spaar punten op shag en sigaretten. Is volgens mij gewoon beleid van een winkel of ze wel of niet spaarzegels/punten geven op tabak.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

http://www.tabaksdetailhandel.nl/assort ... aksaccijns
het mag, maar het is wel aan regels verbonden, zie bovenstaand artikel.

Gesloten