LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanbiedingen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
salto

aanbiedingen

Ongelezen bericht door salto »

Het is nu al de zoveelste keer dat ik op een aanbieding van Kruidvat af ga (in verschillende filialen) en dat het product al meteen uitverkocht is of er nooit geweest is. Dit zou een halt toegeroepen moeten worden. Aanbiedingen zouden voorradig moeten zijn zolang de looptijd van de aanbieding geldt!
Eventueel moet het tegen aanbiedingsprijs nageleverd kunnen worden, maar meteen de 1ste dag krijg ik, 'sochtends om 9 uur al te horen: nee dit product is er niet en komt ook niet meer binnen. Ik heb ook een keer meegemaakt dat het Kruidvatpersoneel zei: ja dat hebben we teruggestuurd want het was zo veel dat ze leverden....?!?!
Lekker klantvriendelijk. Die folders kloppen zelden!

witte angora

Re: aanbiedingen

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is al de zoveelste keer dat er een topic over geopend wordt. :wink:

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

salto schreef:Aanbiedingen zouden voorradig moeten zijn zolang de looptijd van de aanbieding geldt!
Wat dacht je van zolang de voorraad strekt?

Die folders kloppen prima. Daar staat ook in dat het produkt niet aanwezig kan zijn.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Aanbiedingen zijn aanbiedingen omdat een winkel een bepaalde partij gunstig heeft kunnen inkopen. Dat betekent automatisch dat het niet oneindig beschikbaar is.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

salto schreef:Het is nu al de zoveelste keer dat ik op een aanbieding van Kruidvat af ga (in verschillende filialen) en dat het product al meteen uitverkocht is of er nooit geweest is. Dit zou een halt toegeroepen moeten worden. Aanbiedingen zouden voorradig moeten zijn zolang de looptijd van de aanbieding geldt!
Eventueel moet het tegen aanbiedingsprijs nageleverd kunnen worden, maar meteen de 1ste dag krijg ik, 'sochtends om 9 uur al te horen: nee dit product is er niet en komt ook niet meer binnen. Ik heb ook een keer meegemaakt dat het Kruidvatpersoneel zei: ja dat hebben we teruggestuurd want het was zo veel dat ze leverden....?!?!
Lekker klantvriendelijk. Die folders kloppen zelden!

In mijn KV tijd gingen aanbiedingen op dinsdag in, weet niet of tegenwoordig nog zo is ?
Wat ik wel weet dat zeer interessante aanbiedingen door personeel achter werd gehouden, daar wordt wel op gecontroleerd door hoofdkantoor maar zet geen zoden aan de dijk.

KV is wel eens bij kasas op bezoek geweest ivm goedkope computers waar toen op dinsdag morgen tig mensen voor jan l....voor de deur stonden.
Sindsdien hebben zij - beperkte voorraad - meegenomen in hun folders.

Dat de folders zelden kloppen klopt niet, alleen de speciale aanbiedingen met extra hoge kortingen grijp ik ook veelal mis.
Maar de overige aanbiedingen volop verkrijgbaar.

Blijven klagen bij hoofdkantoor.......hopelijk leren ze het eens.

Gesloten