Mijn echtgenote heeft bij EYEWISH een paar brillen gekocht en betaald. Bij het gesprek kwam het vervangen van glazen in bestaande monturen aan de orde. We maakten een afspraak en gingen akkoord met het totale bedrag dat we nog moesten bijbetalen. Ondanks een verzoek daartoe kregen we geen aankoopbewijs: het was toch allemaal goed afgesproken. Bij het ophalen bleek dat we het dubbele bedrag van de afspraak moesten bijbetalen. Ik werd aanvankelijk een leugenaar genoemd, later verzacht tot : U heeft het niet goed begrepen.{ Het totaal te betalen bedrag hebben we duvels goed begrepen!! }
Ik heb de koop niet aanvaard en de monturen teruggevraagd. Nu zit Eyewish met een paar onbruikbare glazen en en heeft de zaak een paar goede klanten minder.
Conclusie: koop niet bij EYEWISH uw brillen of zorg ervoor dat alles juisb op papier staat. Ga niet op de mooie praatjes van de verkoper af.
W. Ruster
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] afspraken niet nakomen: per ongeluk of opzet
Re: afspraken niet nakomen: per ongeluk of opzet
Je krijgt toch een afdruk van de opdrachtbon mee? (zo'n roze doordrukvelletje). Wat daar op staat is leidend. Als dingen daar niet opstaan had je in eerste instantie niet akkoord moeten gaan.