LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AH fotobestellen, begrijpt iemand het???
AH fotobestellen, begrijpt iemand het???
Wil foto's bestellen op formaat 20x30, vanaf 1,31 p.st. staat erbij. Hoe dat 'vanaf' is bedoeld? Nergens te vinden! Dan moet er een programma worden gedownload, waarin gewaarschuwd wordt voor risico's. Gelukkig lijkt het ook anders te kunnen met hun eigen programma, dus dat gedownload en er kan besteld worden, maar daar staat geen 20x30, maar 20x26 en de prijs van 1,31 is ook niet te vinden. De afdrukken kosten inene 1,74. En dat voor een formaat van 4 cm korter, dus niet passend in waarvoor ik wilde bestellen.
Ben ik de enige die er niets meer van begrijpt?
Re: AH fotobestellen, begrijpt iemand het???
Oblomova schreef:Wil foto's bestellen op formaat 20x30, vanaf 1,31 p.st. staat erbij. Hoe dat 'vanaf' is bedoeld? Nergens te vinden! Dan moet er een programma worden gedownload, waarin gewaarschuwd wordt voor risico's. Gelukkig lijkt het ook anders te kunnen met hun eigen programma, dus dat gedownload en er kan besteld worden, maar daar staat geen 20x30, maar 20x26 en de prijs van 1,31 is ook niet te vinden. De afdrukken kosten inene 1,74. En dat voor een formaat van 4 cm korter, dus niet passend in waarvoor ik wilde bestellen.
Als het niet duidelijk en te ingewikkeld is, dan maak gebruik van de vele andere bedrijven , welke misschien duidelijke voorwaarden hebben.
Bestel ze bij het kruitvat, die is voordelig en goed.
Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.nevermind schreef:
Als het niet duidelijk en te ingewikkeld is, dan maak gebruik van de vele andere bedrijven , welke misschien duidelijke voorwaarden hebben.
Bedankt voor de tip.ciske schreef:Bestel ze bij het kruitvat, die is voordelig en goed.
Ik heb geen zin om de bestelprocedure van AH door te spitten.Oblomova schreef:Daarmee heb ik nog geen antwoord op mijn vraag.nevermind schreef:
Ciske heeft een antwoord gegeven, dat is een van deze van mij aangehaalde bedrijven,
alleen heb ik de naam niet vermeld.
Oblomova schreef:Bedankt voor de tip.ciske schreef:Bestel ze bij het kruitvat, die is voordelig en goed.
Graag gedaan.
http://www.kruidvat.nl/fotoservice/download.html
Kruitvat werkt kennelijk met hetzelfde programma, dat dit bericht bevat:
This application runs with unrestricted access which may put your computer and personal information at risk.
Daar zit ik dus niet op te wachten!
This application runs with unrestricted access which may put your computer and personal information at risk.
Bij mij download die gewoon. Ga eerst eens naar de prijzen.
Alle deze bedrijven werken met hetzelfde program.Oblomova schreef:Kruitvat werkt kennelijk met hetzelfde programma, dat dit bericht bevat:
Tip:
Op een cd branden en in de winkel afgeven, dan hoef je niet online programma's te downloaden.
Ik vraag niemand, die het zelf niet aan de hand heeft gehad, het door te spitten. Ik vraag me alleen af of het alleen aan mij ligt. Volgens mij maakt AH het onnodig lastig en geeft onjuiste voorlichting over hun prijzen.nevermind schreef:Ik heb geen zin om de bestelprocedure van AH door te spitten.
Ciske heeft een antwoord gegeven, dat is een van deze van mij aangehaalde bedrijven,
Misschien moet je beter lezen, Vogels schrijft hierboven iets over hoe het gaat.Volgens mij maakt AH het onnodig lastig en geeft onjuiste voorlichting over hun prijzen
Dat staat er inderdaad ook bij, maar paranoide vind ik het absoluut niet in een tijd dat er veel internet criminaliteit is en bedrijven helemaal niet zomaar te vertrouwen zijn. Zelfs ziekenhuizen blijken er lustig op los te frauderen. Met zo'n melding maakt AH zich er wel lekker makkelijk vanaf om niet voor de gevolgen van hun programma op te draaien.vogels schreef:Staat nog wat achter: Run the application only if you trust the publisher.Oblomova schreef:Kruitvat werkt kennelijk met hetzelfde programma, dat dit bericht bevat:
Niet zo paranoia, is niks aan de hand, je kunt gewoon downloaden van Kruidvat of AH.
Het ligt niet aan jou, die software heeft een aantal standaard windows toestemmingen nodig, waardoor die beveiligingsmeldingen voorbij komen. Dat is oa voor internettoegang voor de actuele prijzen en programma updates, en aangezien virussen en trojans ook internettoegang nodig hebben, begint windows hierover. Maar als je de software direct vanaf de AH site download is er niks aan de hand, en kan je dit gewoon accepteren.Oblomova schreef:Ik vraag niemand, die het zelf niet aan de hand heeft gehad, het door te spitten. Ik vraag me alleen af of het alleen aan mij ligt. Volgens mij maakt AH het onnodig lastig en geeft onjuiste voorlichting over hun prijzen.nevermind schreef:Ik heb geen zin om de bestelprocedure van AH door te spitten.
Na de installatie haalt de software bij de 1e keer opstarten de meest recente prijzen op van de AH site, en zal je na je selectie in de software, dus ook de goede bedragen bij de te bestellen producten zien staan.
De software geeft dus de goede prijzen weer.
Ah, op die fiets. Wat hebben frauderende mensen in ziekenhuizen, in hemelsnaam te maken met fotosoftware van een supermarkt?Oblomova schreef:Dat staat er inderdaad ook bij, maar paranoide vind ik het absoluut niet in een tijd dat er veel internet criminaliteit is en bedrijven helemaal niet zomaar te vertrouwen zijn. Zelfs ziekenhuizen blijken er lustig op los te frauderen. Met zo'n melding maakt AH zich er wel lekker makkelijk vanaf om niet voor de gevolgen van hun programma op te draaien.vogels schreef:Staat nog wat achter: Run the application only if you trust the publisher.Oblomova schreef:Kruitvat werkt kennelijk met hetzelfde programma, dat dit bericht bevat:
Niet zo paranoia, is niks aan de hand, je kunt gewoon downloaden van Kruidvat of AH.
die mensen moeten toch de foto's laten printen van die 4 vakanties per jaarAh, op die fiets. Wat hebben frauderende mensen in ziekenhuizen, in hemelsnaam te maken met fotosoftware van een supermarkt?
Inderdaad.Oblomova schreef:Ik vraag niemand, die het zelf niet aan de hand heeft gehad, het door te spitten. Ik vraag me alleen af of het alleen aan mij ligt. Volgens mij maakt AH het onnodig lastig en geeft onjuiste voorlichting over hun prijzen.nevermind schreef:Ik heb geen zin om de bestelprocedure van AH door te spitten.
Duidelijker kan het niet!vogels schreef: Als je sites van AH en Kruidvat al niet meer vertrouwt, kun je beter niet meer het web op gaan en de p.c. de deur uit doen.
Welja, laten we nu vooral bedrijven blindelings gaan vertrouwen, alsof die het beste met ons voorhebben. Waarom dumpen ze dan de verantwoordelijkheid van HUN programma op HUN klanten?
Wellicht dan toch voor de laatste optie gaan..vogels schreef:Als je sites van AH en Kruidvat al niet meer vertrouwt, kun je beter niet meer het web op gaan en de p.c. de deur uit doen.Dat staat er inderdaad ook bij, maar paranoide vind ik het absoluut niet in een tijd dat er veel internet criminaliteit is en bedrijven helemaal niet zomaar te vertrouwen zijn.
Oblomova schreef:Welja, laten we nu vooral bedrijven blindelings gaan vertrouwen, alsof die het beste met ons voorhebben. Waarom dumpen ze dan de verantwoordelijkheid van HUN programma op HUN klanten?
Als je het toch niet vertrouwd, dan neem alternatieven, deze zijn genoeg.
Zelf als je de bedrijven niet vertrouwd, ga je na de fotowinkel en laat daar je foto's afdrukken.
Oh ja, dat is dan weer veel te duur!
Gezeur om niets.