21 december heeft mijn zoon een bestelling geplaatst bij aktiesport. Na ruim 3 weken krijgen wij pas een bericht dat deze bestelling niet geheel geleverd kan worden. Geld zou teruggestort worden. Inmiddels zijn we 7 weken verder en hebben nog geen geld gezien. Zowel in de winkel in Breda als via de slecht bereikbare klantenservice krijgen wij steeds weer de belofte dat we binnen 1 of 2 dagen bericht krijgen. Het blijft echter stil. Inmiddels een formele klacht ingediend en de procedure m.b.t. klachten afhandeling opgevraagd, maar hier wachten we ook al ruim 3 weken op.
Wij hebben het uitgebreid via de winkel geprobeerd, via de mail, telefonisch en het resultaat blijft hetzelfde: geen geld. Overigens meldt de klantenservice dat zij in hun systeem zien staan dat er half januari geld terug gestort is, maar dit is absoluut niet waar. Aktiesport is voor ons een zeer onbetrouwbare partij die geld kost en niet terug geeft.
Wie heeft nog goede tips wat wij nog meer kunnen doen. Het gaat om een bedrag van 62,50 euro. Rechtsbijstandverzekering inschakelen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aktiesport
Re: aktiesport
Dat laatste lijkt me een hele mooie optie. U betaalt immers de premie iedere maand niet voor de sier 
-
Aktiesport
Beste klant,
Wij hebben contact met u opgenomen betreffende uw klacht. Het bedrag wat wij u verschuldigd zijn hebben wij nooit kunnen overmaken door een foutmelding van uw rekeningnummer. Uw klacht is inmiddels opgelost.
Excuses voor het ontstane ongemak!
Wij hebben contact met u opgenomen betreffende uw klacht. Het bedrag wat wij u verschuldigd zijn hebben wij nooit kunnen overmaken door een foutmelding van uw rekeningnummer. Uw klacht is inmiddels opgelost.
Excuses voor het ontstane ongemak!
Foutmelding van het rekeningnummer

-
hazenbroek
ook ik zit al geruime tijd op mijn geld te wachten ze beloven van alles maar geld nog steeds niet gezien