LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert Heijn restaurant actie
Re: Albert Heijn restaurant actie
Vooral aan het einde van zo'n actie is het bijna onmogelijk om nog bij een restaurant via AH Iens te reserveren. Dit ondervonden wij bij de vorige actie. We hadden nog 2 volle zegel boekjes maar konden nergens terecht. En net als hierboven geschreven, wel als we gewoon reserveerden.
Re: Albert Heijn restaurant actie
Na een leuk (en heerlijk) avondje uit eten hadden toch ook wij het gevoel dat er iets niet helemaal klopte. We kregen 2 x een 3-gangen diner voor 35 euro. 35 euro korting dus, natuurlijk een super goeie deal. Vandaag keek ik toch nog even op de website van het restaurant en als ik (via de reguliere kaart) op tel wat wij gegeten hebben, zou dat geen 35 euro, maar 26,50 moeten kosten.JHBonarius schreef:Ik heb dat nu ook meegemaakt. Restaurant berekent ineens bij reserveren via IENS 2 euro pp extra in rekening! 'Als we direct hadden gereserveerd, hadden we geen extra kosten gehad.'...
Sowieso liggen de volle bonnen dit jaar bij ons niets te doen. Minder restaurants doen mee, en degene die meedoen lijken 'speciale'(c.q. verhoogde) prijzen te hebben. Laatst waren we ondanks een sober diner meer dan 50 euro kwijt voor 2 personen bij één van de goedkoopste opties (in Hilversum). Dat vind ik geen actieprijzen, maar normale prijzen. Dat was vorige keer bij de AH actie echt niet zo. Dit voelt nu eigenlijk meer als misleiding.
Ik lees dat restaurants het moeilijk hebben, maar als ik mij misleid voel, heb ik juist de neiging nog minder vaak uit eten te gaan.
Ondanks dat ik heel goed snap dat het restaurant ook wat moet verdienen, voelt dit toch niet helemaal eerlijk. Dit is geen 35 euro korting, maar ' slechts ' 18 euro korting. Nogmaals : heerlijk gegeten voor een lage prijs; Dat is dus niet het 2e menu gratis, maar het 2e menu voor 50% korting.
Re: Albert Heijn restaurant actie
Een van onze favoriete restaurants heeft het (5 gangen) menu wat ze voerden ten tijde van de AH actie, nogmaals aangeboden aan de mensen die dit al eens hadden gereserveerd. Nu wel voor een hogere prijs, maar dan met aperitief, wijnarrangement en koffie & friandises ná. Wat ik heb begrepen van ze, is dat de respons onder mensen die eerder kwamen voor het AH menu groot was, de beschikbare tafels waren vrij vlot allemaal gereserveerd. Zij hebben dus via die actie een groep nieuwe klanten aangeboord, en het lijkt er op dat ze die ook hebben kunnen binden, of tenminste interesseren, voor hun restaurant.