LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Albert.nl klant onvriendelijk
Albert.nl klant onvriendelijk
Als je een keer wil ervaren hoe het is om onbeschoft en onvriendelijk behandeld te worden, moet je vooral een keer gebruik maken van Albert.nl
Betaling per PIN of automatische incasso is verplicht (geen probleem). Maar na 8 jaar trouwe klant te zijn bij Albert.nl (wekelijks besteld), mislukt een incasso poging. Na melding van Albert, direct de betaling geregeld (was al in april en is ook direct overgemaakt naar de rekening van Albert). Krijg ik zojuist van Albert te horen dat ik geen boodschappen meer mag bestellen omdat er een openstaande rekening is !!!!!!
De afgelopen maanden diverse keren Albert.nl geïnformeerd dat betaling wel degelijk was uitgevoerd en dit is ook TWEE KEER bevestigd door Albert.nl zelf. Maar "het systeem" zegt dat wij al maanden een niet betaalde rekening hebben. Werkelijk!!!!
Ik denk dat de C1000 aan de overkant van de straat blij is met deze Albert uitglijder.
Zeg maar dag met je handje!!!!
Betaling per PIN of automatische incasso is verplicht (geen probleem). Maar na 8 jaar trouwe klant te zijn bij Albert.nl (wekelijks besteld), mislukt een incasso poging. Na melding van Albert, direct de betaling geregeld (was al in april en is ook direct overgemaakt naar de rekening van Albert). Krijg ik zojuist van Albert te horen dat ik geen boodschappen meer mag bestellen omdat er een openstaande rekening is !!!!!!
De afgelopen maanden diverse keren Albert.nl geïnformeerd dat betaling wel degelijk was uitgevoerd en dit is ook TWEE KEER bevestigd door Albert.nl zelf. Maar "het systeem" zegt dat wij al maanden een niet betaalde rekening hebben. Werkelijk!!!!
Ik denk dat de C1000 aan de overkant van de straat blij is met deze Albert uitglijder.
Zeg maar dag met je handje!!!!
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Heel dat albert heijn is 1 groot drama.En ze hebben het moeilijk hoor, net als de andere a merken supers.....steeds meer mensen ontdekken dat producten van LIDL en ALDI helemaal nog niet zo slecht zijn als wordt gedacht..........komen vaak in LIDL, nou je merkt echt het verschil en de kwaliteit is goed,groente en vleestesten bij LIDL kwamen zelfs beste uit de bus qua kwaliteit.
Die duitse superboeren lachen zich rot,en terecht...ze groeien en groeien, steeds meer filialen....prima actie.
Die duitse superboeren lachen zich rot,en terecht...ze groeien en groeien, steeds meer filialen....prima actie.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
@ ron1
In welk sprookje zit jij????
AH word steeds groter ze hebben laats nog een zooi c1000 omgebouwd tot AH.
Laatste jaren hebben ze nog steeds winst gemaakt.
Aldi en de Lidle??? service kunnen ze niet daar, als ze zowiezo al nl kunnen verstaan/begrijpen.
gr
In welk sprookje zit jij????
AH word steeds groter ze hebben laats nog een zooi c1000 omgebouwd tot AH.
Laatste jaren hebben ze nog steeds winst gemaakt.
Aldi en de Lidle??? service kunnen ze niet daar, als ze zowiezo al nl kunnen verstaan/begrijpen.
gr
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Dat is klinklare nonsens dat Aldi en lidl geen service kennen, en dat er geen nederlands gesproken word.
Dat je niet wilt winkelen daar is een andere zaak. Het personeel is er net zo als het personeel bij de AH.
Dat je niet wilt winkelen daar is een andere zaak. Het personeel is er net zo als het personeel bij de AH.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
@ mar42
En in welk drop woon jij dan????
Zoals ik zeg Aldi en Lidl kennen hier totaal geen service.
Dat is dan ook de reden dat ik daar niet meer kom.
Heb ook een hekel om alles zelf uit de dozen te halen.
Hier zitten meerdere AH en ik heb hier nog nooit gezeur gehad en was er een keer iets niet goed dan werd het netjes opgelost.
Kan je over de Lidle en de Aldi niet zegggen,daar durven ze nog te beweren als je zuren kipfilet komt terug brengen dat ik het niet in de koelkast heb bewaard,geloof mij dat ik WEL weet hoe je kip moet bewaren.
en mar42 leer eens goed lezen heb ook niet gezegt dat ze geen nederlands spreken maar ,
(service kunnen ze niet daar, als ze zowiezo al nl kunnen verstaan/begrijpen. )
Is hier in rotterdam namelijk zo.
Gr
En in welk drop woon jij dan????
Zoals ik zeg Aldi en Lidl kennen hier totaal geen service.
Dat is dan ook de reden dat ik daar niet meer kom.
Heb ook een hekel om alles zelf uit de dozen te halen.
Hier zitten meerdere AH en ik heb hier nog nooit gezeur gehad en was er een keer iets niet goed dan werd het netjes opgelost.
Kan je over de Lidle en de Aldi niet zegggen,daar durven ze nog te beweren als je zuren kipfilet komt terug brengen dat ik het niet in de koelkast heb bewaard,geloof mij dat ik WEL weet hoe je kip moet bewaren.
en mar42 leer eens goed lezen heb ook niet gezegt dat ze geen nederlands spreken maar ,
(service kunnen ze niet daar, als ze zowiezo al nl kunnen verstaan/begrijpen. )
Is hier in rotterdam namelijk zo.
Gr
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Elke winkel is anders met ander personeel...
Dus bij elke grote keten zijn er slechte en goede winkels.
Gezien de volle parkeerplaats en niemand klaagde over de langere rij voor kassa vind ik Aldi en Lidl beslist niet slechter dan AH.
Dus wat ik vind doet er niet toe, maar als ik moet betalen voor grote keuze terwijl ik maar 1 product wil en dan is goed goed genoeg en ik heb dan liever een lagere prijs omdat elk product keuze geld kost.
Als U het niet wilt geloven belt U mij maar op mijn voordelige medion mobiel.
Dus bij elke grote keten zijn er slechte en goede winkels.
Gezien de volle parkeerplaats en niemand klaagde over de langere rij voor kassa vind ik Aldi en Lidl beslist niet slechter dan AH.
Dus wat ik vind doet er niet toe, maar als ik moet betalen voor grote keuze terwijl ik maar 1 product wil en dan is goed goed genoeg en ik heb dan liever een lagere prijs omdat elk product keuze geld kost.
Als U het niet wilt geloven belt U mij maar op mijn voordelige medion mobiel.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Aldi en Lidl kun je NEVER NOOIT NIET vergelijken met een Full service super als AH ,SdB ,Plus
dat is appels met peren vergelijken ,Aldi/lidl hebben zeker wel goeie dingen maar ook een hele hoop bagger wat je dan ook nog eens zelf moet uitpakken maar dat is dus het verschil. Qua prijs kun je net zo goedkoop uitzijn bij ah ect ect als bij die 2 discounters en dat is al BEWEZEN in praktijk.
Je gaat gewoon naar de winkel die in je buurt zit enof het beste bevalt dat eeuwige gezeik van mensen word je tch weleens moe van.
En Ron1 ??? is dat de nieuwste clown hier ? Wij hebben het helemaal niet moeilijk sterker TOTAAL niet , er word alleen goed op de kosten gelet net als overal dus hou lekker je mond als je niks zinnigs weet ventje..
ow en Mar42 sorry maar Ah personeel is toch echt 100% anders dan lidl personeel(wij begrijpen de nederlandse klant namelijk wel ) als er al uberhaupt personeel is... maar dat is je keus zoals je zei idd.
dat is appels met peren vergelijken ,Aldi/lidl hebben zeker wel goeie dingen maar ook een hele hoop bagger wat je dan ook nog eens zelf moet uitpakken maar dat is dus het verschil. Qua prijs kun je net zo goedkoop uitzijn bij ah ect ect als bij die 2 discounters en dat is al BEWEZEN in praktijk.
Je gaat gewoon naar de winkel die in je buurt zit enof het beste bevalt dat eeuwige gezeik van mensen word je tch weleens moe van.
En Ron1 ??? is dat de nieuwste clown hier ? Wij hebben het helemaal niet moeilijk sterker TOTAAL niet , er word alleen goed op de kosten gelet net als overal dus hou lekker je mond als je niks zinnigs weet ventje..
ow en Mar42 sorry maar Ah personeel is toch echt 100% anders dan lidl personeel(wij begrijpen de nederlandse klant namelijk wel ) als er al uberhaupt personeel is... maar dat is je keus zoals je zei idd.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
pfffffffff....er zou een ban moeten komen op supermarkt-topics.
Iedere keer als iemand AH prijst, dan komen de Lidl-fans er snel om tegenin te gaan en gaat ieder topic over hoe duur AH wel niet is (bewezen als zijnde onjuist) en hoe gaaf het is om zelf je dozen uit te pakken etc etc.
Mensen, ga toch gewoon naar de supermarkt van je keuze en negeer de andere.
Iedere keer als iemand AH prijst, dan komen de Lidl-fans er snel om tegenin te gaan en gaat ieder topic over hoe duur AH wel niet is (bewezen als zijnde onjuist) en hoe gaaf het is om zelf je dozen uit te pakken etc etc.
Mensen, ga toch gewoon naar de supermarkt van je keuze en negeer de andere.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Wat ik bedoelde was dat in elke supermarkt hetzelfde soort personeel werkt, dik,dun,allochtone, nederlander,lelijk,knap etc.
En dat maakt dus niet uit of dit nou bij super de boer of hoogvliet, of wlek supermarkt dan ook.
En dat sloeg op het antwoord wat iemand gaf, die zei dat bij aldi en lidl, personeel werkt wat geen nederlands begrijpt. En daarom zei ik dat dat nonsens waren.
En ik bedoelde er verder niks mee dat Ah minder als supermarkt was of wat dan ook, ik heb niks negatiefs gezegd over AH. En ook niet over andere supermarkten.
En dat maakt dus niet uit of dit nou bij super de boer of hoogvliet, of wlek supermarkt dan ook.
En dat sloeg op het antwoord wat iemand gaf, die zei dat bij aldi en lidl, personeel werkt wat geen nederlands begrijpt. En daarom zei ik dat dat nonsens waren.
En ik bedoelde er verder niks mee dat Ah minder als supermarkt was of wat dan ook, ik heb niks negatiefs gezegd over AH. En ook niet over andere supermarkten.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Grappig dat niemand die bewijzen gezien heeft... Maar jaQua prijs kun je net zo goedkoop uitzijn bij ah ect ect als bij die 2 discounters en dat is al BEWEZEN in praktijk.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
1 Ex AH personeel ging bij de LIDL werken na de sluiting en heropening nieuwe eigenaar en zijn alle zeer tevreden ondanks de hogere werkdruk.
2 Prijzen, AH Jam is goedkoper maar ik wil geen Suiker met kleur en smaak stoffen zonder vruchten tenzij ik het als lijm gebruik voor de zelfgemaakte vruchtentaarten!
3 Euroshopper is goedkoper maar diverse producten zijn ook duidelijk minder dan de duurdere van Aldi en Lidl.
Eerder gelijk met AH huismerk en dan is deze meestal niet goedkoper...
4 AH heeft meer keuze en als ik die niet gebruik betaal ik er wel voor.
5 Bij Aldi en Lidl komen naast bijstandmoeders ook goed betaalde hoog opgeleiden en er is goed contact tussen deze 2 groepen en bij AH is dit minder.
6 Bij Aldi en Lidl krijg je regelmatig ongevraagde adviezen en ook buitenlanders worden daar meestal beter geholpen.
Dus AH is anders, niet beter of slechter, maar niet mijn persoonlijke keuze!
2 Prijzen, AH Jam is goedkoper maar ik wil geen Suiker met kleur en smaak stoffen zonder vruchten tenzij ik het als lijm gebruik voor de zelfgemaakte vruchtentaarten!
3 Euroshopper is goedkoper maar diverse producten zijn ook duidelijk minder dan de duurdere van Aldi en Lidl.
Eerder gelijk met AH huismerk en dan is deze meestal niet goedkoper...
4 AH heeft meer keuze en als ik die niet gebruik betaal ik er wel voor.
5 Bij Aldi en Lidl komen naast bijstandmoeders ook goed betaalde hoog opgeleiden en er is goed contact tussen deze 2 groepen en bij AH is dit minder.
6 Bij Aldi en Lidl krijg je regelmatig ongevraagde adviezen en ook buitenlanders worden daar meestal beter geholpen.
Dus AH is anders, niet beter of slechter, maar niet mijn persoonlijke keuze!
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
euorshopper van ah, of eigen merk van c1000 etc, kan niet vergeleken worden met merken van lidl aldi.
Bv de cola light suikervrij of gewoon, is bij de lidl 2 liter voor € 0,47, en vind ik persoonlijk goed te drinken. Dus dan is lidl goedkoper ten opzicht van Ah.
En of iets nou in dozen zit in de schappen of gewoon in de schappen zelf pakken moet je altijd.
Ik vind het prettiger als niet alles zo hoog gestapeld word, of hoog in rekken gelegd is, en dat heb je bij de lidl dus niet, en is maakelijk te pakken voor mensen die niet lang zijn, omdat ze anders als aap moetn klimmen in de rekken om iets te kunnen pakken.
En dit geld niet alleen voor de Ah, dit is ook zo bij Jumbo, hoogvliet,digros.
Bv de cola light suikervrij of gewoon, is bij de lidl 2 liter voor € 0,47, en vind ik persoonlijk goed te drinken. Dus dan is lidl goedkoper ten opzicht van Ah.
En of iets nou in dozen zit in de schappen of gewoon in de schappen zelf pakken moet je altijd.
Ik vind het prettiger als niet alles zo hoog gestapeld word, of hoog in rekken gelegd is, en dat heb je bij de lidl dus niet, en is maakelijk te pakken voor mensen die niet lang zijn, omdat ze anders als aap moetn klimmen in de rekken om iets te kunnen pakken.
En dit geld niet alleen voor de Ah, dit is ook zo bij Jumbo, hoogvliet,digros.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Blijft lache dit soort topics , ach mensen ga lekker waar je wilt en stop met zeuren.
Wil je weinig keus heb je weinig smaak/eisen ga je lekker naar lidl wil je veel keus en vaak betere spullen ga je naar een echte supermarkt dus geen discounter.
iedereen blij de zeikers blijf je toch houden..
bovendien maakt lidl/aldi veel na oftewel jat als de pest wat overigens 20% vh assortiment maar een week in de winkel is daarna weer wat anders dus geen constante ,goh dat vond ik lekker ja jammer is weer weg.
ieder zn meug
Wil je weinig keus heb je weinig smaak/eisen ga je lekker naar lidl wil je veel keus en vaak betere spullen ga je naar een echte supermarkt dus geen discounter.
iedereen blij de zeikers blijf je toch houden..
bovendien maakt lidl/aldi veel na oftewel jat als de pest wat overigens 20% vh assortiment maar een week in de winkel is daarna weer wat anders dus geen constante ,goh dat vond ik lekker ja jammer is weer weg.
ieder zn meug
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
heeft gewoon in telegraaf en distrifood gestaan hoor.Qua prijs kun je net zo goedkoop uitzijn bij ah ect ect als bij die 2 discounters en dat is al BEWEZEN in praktijk.
Grappig dat niemand die bewijzen gezien heeft... Maar ja
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
dat zeg ik.. die heeft niemand gezien.heeft gewoon in telegraaf en distrifood gestaan hoor.
Re: Albert.nl klant onvriendelijk
Het vervolg van deze discussie is verwijderd en het topic is gesloten. Dit wegens off topic geklets en beledigingen over en weer.