LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik baal zo van AH winkels. Elk bezoek aan deze winkel eindigt op wachten bij de klantenservice omdat wat je bij de kassa betaalt voor een product niet overeenkomt met het prijzenkaartje voor dat produkt. Werkelijk elke keer als ik naar AH ga, weet ik dat ik belaazerd word! 3 weken geleden: Appels die op een kaartje 2.69 kosten en bij de kassa 2.99 bv. Ik heb het aangegeven, mijn geld na een hoop gedoe teruggekregen(overigens, zonder sorry van de klantenservice). Vandaag, weer hetzelfde, het kaartje is niet vervangen (nog steeds 2.69) en de prijs bij ede kassa nog steeds 2.99. Klantenservice begon al iemand anders te helpen nog voordat ik klaar was met mijn klacht. Duidelijk chagrijnig, gingen ze met toch "helpen" nadat ik heel hard gezegd had dat ik nog niet klaar was en dat ik mijn geld terug wil.
Het gebeurt me regelmatig met allerlei producten bij AH en nu ben ik het zat.
Ik ga al mijn boodschappen bij andere winkels doen, heb geen zin om het gevoel te hebben dat ze me elke keer proberen op te lichten.
AlbertHeijn: jullie verliezen klanten op deze manier!
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Eén troost: elke supermarkt heeft dat probleem. Er zijn wekelijks zoveel prijswijzigingen en die schapstickers worden niet op tijd vervangen. Dat zou wel moeten maar weet je hoe "druk" het personeel het heeft?
Succes met je speurtocht naar een 100% prijscorrecte supermarkt.
Succes met je speurtocht naar een 100% prijscorrecte supermarkt.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
AlbertHeijn: jullie verliezen klanten op deze manier!
Aangezien Albert Hein de duurste supermarkt van Nederland is zijn ze de helft al kwijt, alleen die ouwetjes doen nog boodschappen bij de Albert Hein omdat ze die van vroeger kennen
Aangezien Albert Hein de duurste supermarkt van Nederland is zijn ze de helft al kwijt, alleen die ouwetjes doen nog boodschappen bij de Albert Hein omdat ze die van vroeger kennen
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
pfff dat is gewoon aantoonbaar niet waar.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ook ik kreeg verkeerde prijs en zag het al bij de kassa.
Omdat ik naar klantenservice werd gestuurd en de rij zag staan....
Na de kassa nogmaals wachten had ik geen zin dus ben weggelopen zonder producten, dus hoe ze dat opruimen?
Als je bij kassa ziet dat het fout is en ze weigeren het aan te passen de band vol laten en weglopen!
Dit kost meer want ook de andere klanten zullen boos worden en ze moeten dan kiezen tussen andere rij of hetzelfde doen!
Dan pak je ze het hardste.
Omdat ik naar klantenservice werd gestuurd en de rij zag staan....
Na de kassa nogmaals wachten had ik geen zin dus ben weggelopen zonder producten, dus hoe ze dat opruimen?
Als je bij kassa ziet dat het fout is en ze weigeren het aan te passen de band vol laten en weglopen!
Dit kost meer want ook de andere klanten zullen boos worden en ze moeten dan kiezen tussen andere rij of hetzelfde doen!
Dan pak je ze het hardste.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
En hieruit blijkt maar weer dat je het niveau van een dronken Rus nog steeds niet ontstegen bent.....
Ik zal je ook maar niet uitleggen dat een cassière bij AH geen mogelijkheid heeft om zelf een prijs te corrigeren, dat doen ze dus om fraude te voorkomen!
Ik zal je ook maar niet uitleggen dat een cassière bij AH geen mogelijkheid heeft om zelf een prijs te corrigeren, dat doen ze dus om fraude te voorkomen!
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt bij de Albert Heijn. Gaat eigenlijk altijd wel goed. Ik moet er ook bij zeggen dat ik niet op alle prijskaartjes kijk en ze ook niet onthoud, dus het zal mij vast ook wel een keer overkomen zijn. Wat ik wel altijd goed nakijk op de kassabon, zijn de bonus aanbiedingen. En die gaan gewoon altijd goed!! Terwijl dit bij andere supermarkten vaak helemaal mis gaat, vooral bij "2 halen, 1 betalen" aanbiedingen...
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
D!RK:
eigenlijk heb je alleen jezelf ermee. Bij een winkel zijn ze "klanten" zoals jij liever kwijt dan rijk en je zal je achtergelaten boodschappen toch elders moeten halen. Dat betekent extra kosten (brandstof, strippenkaart) en dan mag je bij die andere supermarkt wéér in de rij staan. Met het risico van weer foute prijzen...begint het circus dan weer opnieuw?
Het is maar wat je handig noemt.....
eigenlijk heb je alleen jezelf ermee. Bij een winkel zijn ze "klanten" zoals jij liever kwijt dan rijk en je zal je achtergelaten boodschappen toch elders moeten halen. Dat betekent extra kosten (brandstof, strippenkaart) en dan mag je bij die andere supermarkt wéér in de rij staan. Met het risico van weer foute prijzen...begint het circus dan weer opnieuw?
Het is maar wat je handig noemt.....
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Vaak gaat pas aan het eind van de hele bon de korting eraf.. Dus in het geval van aanbiedingen, kun je pas aan het eind je conclusies trekken...Ook ik kreeg verkeerde prijs en zag het al bij de kassa.
Verder ben ik het helemaal met dhc eens. Ik vind het gewoon a-sociaal om je spullen zo achter te laten...
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
AH is gewoon een fijne sjop, punt.
-
- Berichten: 2122
- Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Beste,
Bijna alle supermarkten hebben last van dit probleem. De een echter wat meer dan de ander.
Kampioen verkeerd prijzen zijn Super de Boer en AH
Enfin, bij Jumbo en C1000 krijg je het product gratis als de kassabon niet klopt met schap prijs.
Laat AH en Super dat maar eens proberen
Bijna alle supermarkten hebben last van dit probleem. De een echter wat meer dan de ander.
Kampioen verkeerd prijzen zijn Super de Boer en AH
Enfin, bij Jumbo en C1000 krijg je het product gratis als de kassabon niet klopt met schap prijs.
Laat AH en Super dat maar eens proberen
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Bron?Kampioen verkeerd prijzen zijn Super de Boer en AH
-
- Berichten: 105
- Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik winkel al jaren bij de AH en heb hier nog nooit last van gehad.
En AH is de goedkoopste, niet de duurste!
De duurste zijn de aldi en de plus.
En AH is de goedkoopste, niet de duurste!
De duurste zijn de aldi en de plus.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik weet dat als je niets doet er niets veranderde.
Wel zal iedereen zien dat AH lastig is.
Waarom kunnen andere wel fouten bij kassa corrigeren en moet je bij AH achteraan de lange rij bij klantenservice?
Als eenmaal afgerekend normaal maar tijdens aanslaan niets corrigeren is vragen om boze klanten die weg lopen.
Het is A sociaal maar alle klanten achter hem worden ook boos.
Ik weet dat D1RK vaak met 2 karren vol komt dus geen klein klantje!
Als de leiding gevende geen tijd heeft, wie doet de diepvries producten tijdig terug?
Bij de Lidl krijg je zaterdag avond tussen 18.00 en 20.00 uur al de maandag prijs omdat ze alles omzetten, en als maandag ochtend een oude reclame achter is gebleven doen ze niet moeilijk.
Daar kreeg ik regelmatig bloemen, maandag ochtend koopt niemand oude en weggooien kost afval die betaald moet worden.
Dus regelmatig worden deze na 19.30 uitgedeeld, net als beperkt houdbare producten.
Zo kun je dus ook tevreden klanten krijgen.
Als AH deze service blijft geven zullen naast mensen die denken dat ze nog duur zijn ook vaste grotere klanten weg blijven!
Tijdens de AandeelHouders vergadering kunnen er vragen gesteld worden, want dit had hij ook toen het slecht ging en ze in de aanbieding waren.
De Buurvrouw die blij is met deze geniale gek, en die Rus woont nu enkele straten verder, maar is hier nauwelijks meer actief.
Wel zal iedereen zien dat AH lastig is.
Waarom kunnen andere wel fouten bij kassa corrigeren en moet je bij AH achteraan de lange rij bij klantenservice?
Als eenmaal afgerekend normaal maar tijdens aanslaan niets corrigeren is vragen om boze klanten die weg lopen.
Het is A sociaal maar alle klanten achter hem worden ook boos.
Ik weet dat D1RK vaak met 2 karren vol komt dus geen klein klantje!
Als de leiding gevende geen tijd heeft, wie doet de diepvries producten tijdig terug?
Bij de Lidl krijg je zaterdag avond tussen 18.00 en 20.00 uur al de maandag prijs omdat ze alles omzetten, en als maandag ochtend een oude reclame achter is gebleven doen ze niet moeilijk.
Daar kreeg ik regelmatig bloemen, maandag ochtend koopt niemand oude en weggooien kost afval die betaald moet worden.
Dus regelmatig worden deze na 19.30 uitgedeeld, net als beperkt houdbare producten.
Zo kun je dus ook tevreden klanten krijgen.
Als AH deze service blijft geven zullen naast mensen die denken dat ze nog duur zijn ook vaste grotere klanten weg blijven!
Tijdens de AandeelHouders vergadering kunnen er vragen gesteld worden, want dit had hij ook toen het slecht ging en ze in de aanbieding waren.
De Buurvrouw die blij is met deze geniale gek, en die Rus woont nu enkele straten verder, maar is hier nauwelijks meer actief.
Laatst gewijzigd door stofzuigertje op 16 mar 2009 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
En als jullie dan denken dat grote ondernemingen nog nerveus worden van de stupide stuiptrekkingen van sommige "klanten"...
Er wordt mild om gelachen en men gaat verder met de volgende...
Er wordt mild om gelachen en men gaat verder met de volgende...
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
appie is al lang niet meer de duurste, ja vroeger wel, maar de tijden zijn veranderd.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik heb even zitten rekenen.
Nou, Albert Heijn kon op ongeveer 50 euro per week van mij rekenen, dat is 600 euro per jaar en 6 duizend per 10 jaar.
Ik doe absoluut geen boodschappen meer bij AH omdat ik dat belazer met die prijzen bij de kassa en chagrijnige klantenservice-mensen zat ben.
Ook ben ik afgestapt van AH mobie (ook iets van 10 euro per maand...)
Zo, mij zijn ze nu als klant kwijt. En, naar mijn idee, moeten ze nu in deze tijd van crisis, wel hun best doen om hun klanten te behouden.
Nou, Albert Heijn kon op ongeveer 50 euro per week van mij rekenen, dat is 600 euro per jaar en 6 duizend per 10 jaar.
Ik doe absoluut geen boodschappen meer bij AH omdat ik dat belazer met die prijzen bij de kassa en chagrijnige klantenservice-mensen zat ben.
Ook ben ik afgestapt van AH mobie (ook iets van 10 euro per maand...)
Zo, mij zijn ze nu als klant kwijt. En, naar mijn idee, moeten ze nu in deze tijd van crisis, wel hun best doen om hun klanten te behouden.
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Dit topic gaat over AH en is geen speelplaats voor winkeliers en gasten die Garantie-topics vullen, scheer je weg.
-
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
AH past regels prijscampagne aan
Nederland - door Redactie op 13-06-2009 @ 11:53
Supermarktketen Albert Heijn heeft regels rondom zijn campagne 'Laagste Actieprijs Garantie' bijgesteld. Dat heeft een woordvoerder vandaag gezegd.
Op enkele producten garandeert Albert Heijn goedkoper te zijn dan welke concurrent ook. Als iemand kan aantonen dat een andere supermarkt het product goedkoper aanbiedt, krijgt de klant bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje. Maar daar is nu paal en perk aan gesteld.
"We hebben een maximum gesteld aan het aantal te vergoeden producten van zes", aldus een woordvoerster. Ze verwees naar eerder deze week, toen een groep studenten een kratje Brand bier elders goedkoper had gevonden. "Die zijn met volle karren weggelopen. Maar we hebben wel de prijs aangepast, zodat we weer goedkoper waren."
Nederland - door Redactie op 13-06-2009 @ 11:53
Supermarktketen Albert Heijn heeft regels rondom zijn campagne 'Laagste Actieprijs Garantie' bijgesteld. Dat heeft een woordvoerder vandaag gezegd.
Op enkele producten garandeert Albert Heijn goedkoper te zijn dan welke concurrent ook. Als iemand kan aantonen dat een andere supermarkt het product goedkoper aanbiedt, krijgt de klant bij Albert Heijn zijn geld terug en een appeltaartje. Maar daar is nu paal en perk aan gesteld.
"We hebben een maximum gesteld aan het aantal te vergoeden producten van zes", aldus een woordvoerster. Ze verwees naar eerder deze week, toen een groep studenten een kratje Brand bier elders goedkoper had gevonden. "Die zijn met volle karren weggelopen. Maar we hebben wel de prijs aangepast, zodat we weer goedkoper waren."
Re: AlbertHeijn: ongemerkt betaal je meer bij de kassa
Ik ben juist heel positief over de AH hier. Dus ik denk dat het ook te maken heeft met de eigenaar die erop zit en hoe het personeel geinstrueerd is. Hier zijn ze bv bij de Lidl heel onvriendelijk. Maar goed ik denk dat je moeilijk alle AH's, lidls, aldi's, jumbo's etc over een kam kan scheren. Ondanks onvriendelijk personeel ga ik ook gerust naar de Lidl. Waarom niet? Ik ben daar voor boodschappen en niet voor het maken van vrienden.
Want dan zou je op den duur nergens meer boodschappen kunnen doen.
Over het rolstoel beleid (rolstoelwinkelwagentje), tja ik heb een vriendin die in een rolstoel zit en die gaat graag naar de AH omdat daar een personeelslid meeloopt met kar en de spullen voor haar pakt die ze aanwijst, verder ruimt hij/zij de spullen in dozen en zet ze in de auto of het wordt bezord tot letterlijk aan het keukenkastje. Dat noem ik juist een uitstekende service.
Want dan zou je op den duur nergens meer boodschappen kunnen doen.
Over het rolstoel beleid (rolstoelwinkelwagentje), tja ik heb een vriendin die in een rolstoel zit en die gaat graag naar de AH omdat daar een personeelslid meeloopt met kar en de spullen voor haar pakt die ze aanwijst, verder ruimt hij/zij de spullen in dozen en zet ze in de auto of het wordt bezord tot letterlijk aan het keukenkastje. Dat noem ik juist een uitstekende service.