Ik ben ondertussen bijna een jaar bezig om geld terug te krijgen van Amazon USA.
Een bestelde Longboard (door onze dochter)was beschadigd afgeleverd door UPS. Hierop direct contact opgezocht en verzocht hij het geld terug te storten.
Dit werd ook beloofd maar nu na bijna een jaar nog geen geld.
Ook na diverse mails te hebben verstuurd en contact met UPS voor een oplossing, blijft het stil bij Amazon.
UPS wil/kan ons niet helpen en verwijst naar Amazon en Amazon verwijst naar UPS.
Ondertussen heeft Amazon het account geblokkeerd en kan ik het probleem niet meer bij hun neer leggen.
En nu?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Amazon betaalt kosten van beschadigde zending niet terug
-
Re: Amazon betaalt kosten van beschadigde zending niet terug
Tja, het land Amerika ligt niet binnen Europa en hebt u dus ook geen recht op de Europese consumenten bescherming. Volgens Neerlands recht moet u bij de verkoper zijn, maar hoe dat in Amerika geregeld is geen idee.
Het enige dat u, denk ik, kan doen is een advocaat op de zaak zetten. Maar of de kosten zullen opwegen betwijfel ik.
Het enige dat u, denk ik, kan doen is een advocaat op de zaak zetten. Maar of de kosten zullen opwegen betwijfel ik.