LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Apple Iphone 5 zwart steeds beschadigd uit de doos
Apple Iphone 5 zwart steeds beschadigd uit de doos
Ik heb echt al 5 keer Iphone 5 ontvangen en elke keer hadden ze cosmetische defect. Dit is al bekend en er zitten gewoon witte puntjes op de zwarte iphone 5. OP sommige zitten zelfs lijmvlekken en krassen. Ik ben al veel tijd en geld kwijt hieraan en ik ben sinds begin november bezig om een goede Iphone 5 te kopen. Ik wil gewoon een goede Iphone 5 dat niet beschadigd of gebruikt is.
Re: Apple Iphone 5 zwart steeds beschadigd uit de doos
Ga naar een winkel ?
en koop een nieuwecrazyme schreef:Ga naar een winkel ?
Dus je denkt dat ik dat al niet geprobeerd heb?crazyme schreef:Ga naar een winkel ?
Denk je dat via winkel het wel gaat lukken.. Het is namelijk al bekend dat de Ilhone 5 vaak zilverpuntige puntjes/ krassen bevat. Het heet ookwel scuffgateAT024 schreef:Dus je denkt dat ik dat al niet geprobeerd heb?crazyme schreef:Ga naar een winkel ?
Misschien een idee om eens naar een ander model te kijken dan?AT024 schreef:Denk je dat via winkel het wel gaat lukken.. Het is namelijk al bekend dat de Ilhone 5 vaak zilverpuntige puntjes/ krassen bevat. Het heet ookwel scuffgateAT024 schreef:Dus je denkt dat ik dat al niet geprobeerd heb?crazyme schreef:Ga naar een winkel ?
-
Het klopt dat deze klachten veel voorkomen bij de iPhone 5, het blijft echter vervelend en je mag voor dat geld een goed en onbeschadigd product verwachten. Misschien toch een idee om het bij een winkel te proberen? Je kunt het probleem dan uitleggen en de iPhone controleren op deze schade voordat je de winkel verlaat. Ik begrijp je (volgens mij terechte) frustratie trouwens!