In maart hebben wij een mutsy kinderwagen gekocht bij de Babydump in grou, er liep toen een actie en dat was erg aantrekkelijke actie. Een complete kinderwagen + maxicosi gratis + luiertas gratis, dit alles was voor een bedrag van 643 euro.
Waarom wij voor mutsy hebben gekozen is omdat deze 2 zwenkwielen voor heeft, dat was voor ons de doorslag, in maart werd alles geleverd we waren helemaal blij dat we alles compleet hadden.
De afgelopen weken kregen wat problemen met de kinderwagen, de zwenkwieltjes begonnen te trillen en dat zowel op vlakke als onvlakke ondergrond, toen zijn we ermee heeft geweest.En ook als je de wielen vastzet (dat de wielen recht staan), er mee loopt dan wijkt hij naar links af.
Ze hebben toen de wielen er af gehaald en alles ingespoten met wd40, dit was voor korte duur.
Afgelopen zaterdag zijn wij weer naar de babydump gegaan, om te vragen hoe dit kan want van een kinderwagen die nog maar amper gebruikt is mag je dit niet verwachten.
De verkoper testte de kinderwagen, maar wat ons dan meestal overkomt is dat het daar niet gebeurd.Toen zei de verkoper ja deze wielen kun je niet uit balanseren zoals bij een auto, een heel bla bla verhaal wat logisch is, toen hij de wielen vast zette en hij er mee ging lopen wijkte hij idd naar links af, hij vondt het wel mee vallen.Wij gaven aan, dat wij dat niet normaal vonden daarop zei hij ik pak wel even een showmodel kinderwagen erbij en dan wisselen we de wielen even van het showmodel met de wielen van jullie kinderwagen, zo gezegd zo gedaan.
Toen de wielen van het showmodel onder onze wagen zat, wijkt hij niet meer zo snel naar links af. Om het verhaal wat korter te maken.
Ik zei tegen de verkopen kunnen wij deze wielen dan niet onder de wagen houden, nee dat kon niet omdat het hier om een showmodel ging, daarop zei hij we bestellen wel nieuwe wielen bij mutsy en die worden dan binnen +/- 3 weken bij jullie geleverd.
In de garantie voorwaarden staat dat ze altijd een oplossing zoeken, dat hebben ze ook wel gedaan.Maar de manier waarop, vindt ik niet correct.
Ik vindt dat als je zoiets kunt oplossen door de wielen van een showmodel onder te zetten en het probleem is opgelost een goede oplossing. OF zie ik dat nou vekeerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Babydump (locatie:grou)
Re: Babydump (locatie:grou)
Wat een goede service.wareman schreef:daarop zei hij we bestellen wel nieuwe wielen bij mutsy en die worden dan binnen +/- 3 weken bij jullie geleverd.
U krijgt nieuwe wielen in plaats van 383838keer gebruikte wielen.
U zeurt naar mijn mening enorm.
Ik zie ook het probleem niet. Je hebt liever tig keer gebruikte wielen dan nieuwe??
Zo lang is 3 weken wachten nou ook weer niet.
Zo lang is 3 weken wachten nou ook weer niet.
-
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 30 dec 2011 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Keurig opgelost door Babydump hoor.
Het antwoord op je vraag of je het verkeerd ziet: Ja!
Het antwoord op je vraag of je het verkeerd ziet: Ja!