Even een aanvullend berichtje op dit onderwerp. De Praxis heeft het probleem toch opgepakt (mede door het bericht op dit forum ??) en heeft een onafhankelijke expert ingeschakeld. Deze heeft de klacht toegewezen, en de Praxis is bereid de kosten op zich te nemen.
Verbazing alom dat de leverancier van de deur al een mooie oplossing in de kast heeft liggen exact passend welke onder protest ("wij hebben niets fout gedaan") wordt toegezonden.
Mensen met hetzelfde probleem, het bestelnummer van het setje kun je bij mij opvragen. Je badkamer hoeft niet onder te lopen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Badkamers Praxis
-
Re: Badkamers Praxis
Zou u mij kunnen vertellen wie de leverancier is van de Praxis douches?
Ik heb een onderdeel nodig wat Praxis beloofd heeft na te leveren en dat is inmiddels al 2 maanden terug beloofd. De douche is gekocht in augustus, en mijn douchecabine is dus nog steeds niet gemonteerd.
Als Praxis geen moeite doet, ga ik er zelf maar achterheen op deze wijze!
Ik heb een onderdeel nodig wat Praxis beloofd heeft na te leveren en dat is inmiddels al 2 maanden terug beloofd. De douche is gekocht in augustus, en mijn douchecabine is dus nog steeds niet gemonteerd.
SomeHelpWantedPlease schreef:Zou u mij kunnen vertellen wie de leverancier is van de Praxis douches?
Als je naar de Praxis gaat en je kijkt op de doos of je vraagt een medewerker, dan weet je het meteen.
Vermoedelijk is deze van Plieger.
sealsking heeft kant en klare siliconen strips die je gewoon over de onderkant van de glazen deur schuift.
deze geeft je een prima afwatering naar binnen toe.
kokka schreef:sealsking heeft kant en klare siliconen strips die je gewoon over de onderkant van de glazen deur schuift.
Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik kan nergens iets lezen over een afwatering/Afdichting.
Some........ Please vraagt dit:
Zou u mij kunnen vertellen wie de leverancier is van de Praxis douches?