| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bart Smit en de iPhone
Bart Smit en de iPhone
In augustus bij Bart Smit een tweedehands iPhone gekocht waar een jaar garantie op zit. Binnen een maand deed de trilfunctie het niet meer op de telefoon. Telefoon naar de winkel gebracht, opgestuurd en na een maand teruggekregen. Telefoon was niet gerepareerd want dit zou niet onder de garantie vallen. Thuis bleken er 2 schroefjes niet teruggeplaatst te zijn, weer naar de winkel en de telefoon zou weer opgestuurd worden. Vorige week eens gaan vragen hoe het ermee was, telefoon bleek nog in het filiaal te liggen en na veel heen en weer gebel bleek er 2 maanden lang niks mee gedaan te zijn. Vrijdag zou ik gebeld worden door klantenservice hoofdkantoor, zou ook teruggebeld worden en dat is niet gedaan. Nu zelf maar weer gaan bellen, collega uiteraard in gesprek en belt weer terug. Dit keer wel binnen 10 minuten teruggebeld. Nu moet ik zelf de schroefjes gaan bestellen want voor Bart Smit wordt dit anders een hoofdpijndossier aldus medewerker klantenservice. Gelukkig hebben wij dat al vanaf augustus. Als we de schroefjes hebben betaald moeten we deze declareren bij Bart Smit. Conclusie: telefoon wordt niet gerepareerd en de schroefjes kunnen we zelf regelen. Verder geen enkele toegift van Bart Smit. Wat kan ik nu verder doen?
Re: Bart Smit en de iPhone
Ik zou even wachten tot de winkel goed vol staat met kerstshoppende klanten, en serieus dwars gaan doen in de winkel. Als ze een jaar garantie geven, hoort die trilfunctie er ook bij, die deed het bij aankoop, en hadden ze dat dus moeten repareren. Ik zou dat kluitje uit het riet graven en er even lekker mee gaan rotzooi maken.femke88 schreef:In augustus bij Bart Smit een tweedehands iPhone gekocht waar een jaar garantie op zit. Binnen een maand deed de trilfunctie het niet meer op de telefoon. Telefoon naar de winkel gebracht, opgestuurd en na een maand teruggekregen. Telefoon was niet gerepareerd want dit zou niet onder de garantie vallen. Thuis bleken er 2 schroefjes niet teruggeplaatst te zijn, weer naar de winkel en de telefoon zou weer opgestuurd worden. Vorige week eens gaan vragen hoe het ermee was, telefoon bleek nog in het filiaal te liggen en na veel heen en weer gebel bleek er 2 maanden lang niks mee gedaan te zijn. Vrijdag zou ik gebeld worden door klantenservice hoofdkantoor, zou ook teruggebeld worden en dat is niet gedaan. Nu zelf maar weer gaan bellen, collega uiteraard in gesprek en belt weer terug. Dit keer wel binnen 10 minuten teruggebeld. Nu moet ik zelf de schroefjes gaan bestellen want voor Bart Smit wordt dit anders een hoofdpijndossier aldus medewerker klantenservice. Gelukkig hebben wij dat al vanaf augustus. Als we de schroefjes hebben betaald moeten we deze declareren bij Bart Smit. Conclusie: telefoon wordt niet gerepareerd en de schroefjes kunnen we zelf regelen. Verder geen enkele toegift van Bart Smit. Wat kan ik nu verder doen?
-
NeoDutchio
Re: Bart Smit en de iPhone
Ik koop mijn brood ook altijd bij de slager. Wat verwacht u van de service van een speelgoedwinkel? Waarschijnlijk was de prijs dusdanig laag dat u de rest over het hoofd ziet, goedkoop is nou eenmaal duurkoop.
Welke reden is uberhaupt gegeven dat de trilfunctie niet onder de garantie viel? Wellicht door eigen schuld kapot gegaan?
Welke reden is uberhaupt gegeven dat de trilfunctie niet onder de garantie viel? Wellicht door eigen schuld kapot gegaan?