LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] bas v d heijden/digros
-
Re: bas v d heijden/digros
Nee hoor 150 dan wel veel franchisers hier in de omstreken?
Nou, in 020 e.o bijvoorbeeld?Chocomelk schreef:Heb het nog nooit getroffen bij een AH waar het niet kon.dhc schreef:Dus een franchiser.
heb je mazzel gehad.
Nee hoor, hoort niets extra's te kosten sinds: "klein bedrag - pinnen mag". Of ze bieden extra pinnen aan, of ze bieden het niet aan. Geen cent teveel, zegt Zeeuws Meisje.
Oh ik geloof je wel maar inderdaad in die regio kom in nietdhc schreef:
Nou, in 020 e.o bijvoorbeeld?
tot nauwelijks.
Ik wel, maar zullen we het nu weer over het originele onderwerp hebben?
dat ik het bijvoorbeeld heel vreemd vind dat er nog betaald moet worden voor pinbetalingen terwijl er toch collectief was afgesproken dat niet (meer) te doen.
maarja...bas is van Dirk en dan weet je het wel....
dat ik het bijvoorbeeld heel vreemd vind dat er nog betaald moet worden voor pinbetalingen terwijl er toch collectief was afgesproken dat niet (meer) te doen.
maarja...bas is van Dirk en dan weet je het wel....
-
'Klein bedrag, pinnen mag' betekent verkoop.tenormin schreef:Nee hoor, hoort niets extra's te kosten sinds: "klein bedrag - pinnen mag". Of ze bieden extra pinnen aan, of ze bieden het niet aan. Geen cent teveel, zegt Zeeuws Meisje.
'Extra bijpinnen' betekent geld opnemen, waardoor er een adiministratie ontstaat.
Groot verschil.
Laat ik het dan nuanceren: bij PLUS kan ik kosteloos extra geld pinnen, maar natuurlijk wel bij het boodschappen gedaan te hebben.VioletPrue schreef:'Klein bedrag, pinnen mag' betekent verkoop.tenormin schreef:Nee hoor, hoort niets extra's te kosten sinds: "klein bedrag - pinnen mag". Of ze bieden extra pinnen aan, of ze bieden het niet aan. Geen cent teveel, zegt Zeeuws Meisje.
'Extra bijpinnen' betekent geld opnemen, waardoor er een adiministratie ontstaat.
Groot verschil.