Beste deskundigen:
Reageer maar niet op menasor. Die gast heeft de ballen verstand van deze zaken, het enige waar hij wel goed in is, is kletspraat, lariekoek en apekool verkopen. Gewoon niet serieus nemen die knaap.
Lach er maar om!
Menasor-2002 schreef:Als je iets koopt wat toch niet bevalt kun je dat ALTIJD terugbrengen MET de bon uiteraard is gewoon wettelijk vriend.(soms zelfs 14 dagen dat staat op de bon dan vaak)
Bij een koop die op afstand wordt gedaan heb je 7 werkdagen of 3 maanden bedenkt termijn. Bij een overeenkomst die aan huis wordt gesloten of een bijeenkomst geld 8 dagen na de inschrijving bij kvk. Bij alle andere soorten overeenkomsten geld dat het een contractueel recht KAN zijn, zeker niet altijd. De bon is daarvoor geen vereisten, bankafschrift mag ook.
Menasor-2002 schreef:BBCS leer lezen waar het over gaat , denk dat jezelf nogal ijlt wat heb je gesnoven?
Kennelijk koop jij nooit wat.. dus hou je mond lekker mannetje.
In ieder geval is het zo dat als je in een winkel een product koopt en je hebt er later spijt van of dat het product achteraf niet bevalt, dat je in ieder geval niet het recht hebt om het product terug te brengen. Behalve als de winkelier je dit op schrift zegt, moet hij er wel aan houden.
Dus kort gezegd:
Heb je in een normale winkel het recht om een product terug te brengen als er niks met het product mis is? Neen!