LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BCC high prices low services
-
BCC high prices low services
Ik heb begin van het jaar een tablet gekocht bij BCC, De tablet deed het prima tot 3 weken geleden.Ik ben ermee terug gegaan en inderdaad me usb aansluiting was kapot omdat het niet gemaakt kon worden kan ik me ouwe tablet inruilen voor een nieuwe maar die was niet op voorraad dus moest besteld en dat zou twee weken duren oke dus een nieuwe bon aangemaakt. Ik mocht me ouwe tablet in me bezit houden en per ongeluk is mijn vriend erop gaan zitten. Ik dacht maak niks uit want de nieuwe bon is aangemaakt maar helaas ze zeiden lachend dat ze het niet kon claimen en dat ik pech heb hoe onvriendelijk en asociaal is dat dus weg service en ik vind het onrecht hoe ze mijn behandeld hebben en mogelijkheid en oplossing was er ook niet dus met andere woorden zoek het maar uit. Ik raad iedereen ook aan om niet bij BCC iets te kopen of te bestellen.
Re: BCC high prices low services
Tja, dat is wel pech inderdaad. Ben ook bang dat je hier weinig aan veranderd. Misschien via de verzekering van je vriend?priscilla1992 schreef:Ik heb begin van het jaar een tablet gekocht bij BCC, De tablet deed het prima tot 3 weken geleden.Ik ben ermee terug gegaan en inderdaad me usb aansluiting was kapot omdat het niet gemaakt kon worden kan ik me ouwe tablet inruilen voor een nieuwe maar die was niet op voorraad dus moest besteld en dat zou twee weken duren oke dus een nieuwe bon aangemaakt. Ik mocht me ouwe tablet in me bezit houden en per ongeluk is mijn vriend erop gaan zitten. Ik dacht maak niks uit want de nieuwe bon is aangemaakt maar helaas ze zeiden lachend dat ze het niet kon claimen en dat ik pech heb hoe onvriendelijk en asociaal is dat dus weg service en ik vind het onrecht hoe ze mijn behandeld hebben en mogelijkheid en oplossing was er ook niet dus met andere woorden zoek het maar uit. Ik raad iedereen ook aan om niet bij BCC iets te kopen of te bestellen.
Het is lullig, maar BCC heeft gelijk. Dit is geen garantiekwestie. Het is een verzekeringsding. Je zou het bij de verzekering van je vriend kunnen proberen inderdaad.
Vriend aansprakelijk stellen. Hij moet dan bij zijn aansprakelijkheidverzekering melden wat er gebeurd is en die handelen het dan met u af zodat u gecompenseerd wordt.
Tsja, je levert een ander product in dan bij aanvang van de garantieclaim. Een kapot scherm kan veel kostbaarder zijn om te vervangen dan het stukje printplaat waar de USB aansluiting zit, dus dit zou BCC zomaar meer geld kunnen gaan kosten. En schade als deze valt nooit onder garantie, dus ook vanaf die kant bekeken hebben ze gelijk.
ik kan deze post niet helemaal rijmen. waarom nu ineens high prices? dat heeft al helemaal niets te maken met het probleem.
BCC heeft naar mijn mening in eerste instantie keurig gehandeld door meteen een nieuw exemplaar te bieden.
waarom laat je het scherm niet repareren, dan kan je daarna alsnog de tablet ruilen voor een nieuwe.
dan ben je in principe schadeloos. als je op je eigen nieuwe tablet was gaan zitten had je daar ook zelf voor op moeten draaien.
Zoals alle andere forum leden ook al zeggen, regel het via de verzekering van je vriend.
overigens zou het ook zomaar kunnen zijn dat je eigen inboedel verzekering het ook dekt, mits je een all-in dekking hebt.
BCC heeft naar mijn mening in eerste instantie keurig gehandeld door meteen een nieuw exemplaar te bieden.
waarom laat je het scherm niet repareren, dan kan je daarna alsnog de tablet ruilen voor een nieuwe.
dan ben je in principe schadeloos. als je op je eigen nieuwe tablet was gaan zitten had je daar ook zelf voor op moeten draaien.
Zoals alle andere forum leden ook al zeggen, regel het via de verzekering van je vriend.
overigens zou het ook zomaar kunnen zijn dat je eigen inboedel verzekering het ook dekt, mits je een all-in dekking hebt.
Ach, als ts ooit nog terug komt om de reacties te lezen, zal ze het er vast niet mee eens zijn.
Tja, gelijk hebben en krijgen zijn (of juist niet) is niet altijd naar verwachting van de TS.berndv schreef:Ach, als ts ooit nog terug komt om de reacties te lezen, zal ze het er vast niet mee eens zijn.
-
priscilla1992 schreef:Ik heb begin van het jaar een tablet gekocht bij BCC, De tablet deed het prima tot 3 weken geleden.Ik ben ermee terug gegaan en inderdaad me usb aansluiting was kapot omdat het niet gemaakt kon worden kan ik me ouwe tablet inruilen voor een nieuwe maar die was niet op voorraad dus moest besteld en dat zou twee weken duren oke dus een nieuwe bon aangemaakt. Ik mocht me ouwe tablet in me bezit houden en per ongeluk is mijn vriend erop gaan zitten. Ik dacht maak niks uit want de nieuwe bon is aangemaakt maar helaas ze zeiden lachend dat ze het niet kon claimen en dat ik pech heb hoe onvriendelijk en asociaal is dat dus weg service en ik vind het onrecht hoe ze mijn behandeld hebben en mogelijkheid en oplossing was er ook niet dus met andere woorden zoek het maar uit. Ik raad iedereen ook aan om niet bij BCC iets te kopen of te bestellen.
Wat een waardeloos tablet is dat dan dat je er niet eens op kunt gaan zittenIk mocht me ouwe tablet in me bezit houden en per ongeluk is mijn vriend erop gaan zitten.