LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bericht verwijderd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Desi83

bericht verwijderd

Ongelezen bericht door Desi83 »

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Desi83 op 16 okt 2013 12:13, 1 keer totaal gewijzigd.

sjoegel

Re: bericht verwijderd

Ongelezen bericht door sjoegel »

Nu bent U boos op de Bruidshoek omdat U lichtvaardig en zonder vooronderzoek te snel een jurk hebt gekocht !

De schuld ligt geheel bij jezelf.

Maar ja liefde maakt blind zullen we maar zeggen :wink:

Annikaatje

Ongelezen bericht door Annikaatje »

Heel lelijk als bedrijven je zo voorliegen. Maarja: volgens mij mogen ze zelf de prijs bepalen, dus als ze dan gewoon 2x de adviesprijs als 'normale prijs' nemen en de jurk dan met 60% korting aanbieden...

Maar heel naar! Heb je contact met ze opgenomen?

Ik denk wel dat je om dit te voorkomen wel zelf verder moet kijken voor je iets koopt, jammer genoeg.

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Desi83 schreef:Navraag bij andere gerenomeerde bruidswinkels heeft mij naderhand echter uitgewezen dat de door mij betaalde aankoopprijs vrijwel gelijk was aan de adviesprijs van de jurk en dat daarmee geen sprake was van een korting. Voor mij als consument was dit echter heel lastig na te gaan omdat ik toevallig een jurk heb gekocht die door heel weinig winkels wordt verkocht en je daardoor dus moeilijk inzicht kunt krijgen in de reguliere verkoopprijzen.
Als je het naderhand kan nagaan dan kan je het vooraf dus ook.

Gesloten