LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bestelling Haxo
Bestelling Haxo
Op 18-62021 heb ik een bestelling geplaatst bij Haxo. Tussen 2 en 5 dagen zouden de artikelen die ik besteld heb geleverd worden. 21-6-2021, 24-6-2021, 1-7-2021, 8-7-2021 update een artikel kan niet geleverd worden. De aanwezige artikelen blijven in het magazijn tot dat het ontbrekende artikel er is. Nieuwe mogelijke verzenddatum is nu 20-8-2021. Klantenservice nagenoeg niet bereikbaar. Inmiddels bij reviews gezien dat klanten vele maanden wachten. Annuleren van de bestelling kan niet volgens klantenservice Is dat wel juist? Heeft iemand ervaring hier mee.
Re: Bestelling Haxo
Natuurlijk kunt u wel annuleren. U hoeft niet te wachten tot er eindelijk iets komt.
Ze zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk, dien daar een klacht in als u de order niet kunt annuleren.
Ze zijn aangesloten bij Webshop Keurmerk, dien daar een klacht in als u de order niet kunt annuleren.