LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaalde jij wel eens een enorm bedrag voor bagger?
Betaalde jij wel eens een enorm bedrag voor bagger?
Elisa kocht een trouwjurk voor 1400 euro. Toen ze 'de jurk van haar dromen' ontving, zaten er gaten in, vielen de steentjes eraf en was de binnenkant vastgeplakt met ducttape.
Heb jij een soortgelijke ervaring? Betaalde jij ooit een groot bedrag voor een product van slechte kwaliteit?
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/
Heb jij een soortgelijke ervaring? Betaalde jij ooit een groot bedrag voor een product van slechte kwaliteit?
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... ar-checkt/
Re: Betaalde jij wel eens een enorm bedrag voor bagger?
Doe maar een titeltje.
Ja, ik heb weleens 60 euro betaald voor een fles wodka. Bleek totaal niet te zuipen. Gelukkig was de fles qua uiterlijk het bewaren waard.
-
Heb ooit verkiezingsprogramma's met elkaar vergeleken. De PPR vroeg 5 gulden als vrijwillige bijdrage. Betaald. Uiteindelijk heb ik dus mede Jesse Klaver grootgemaakt.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Daar zou ik niet voor durven uit te komen J. Deltoer
Ik betaal elke maand een enorm bedrag voor bagger. Ze noemen het belasting.
Mijn vriendin heeft ooit een Peugeot 206 met de (inmiddels) beruchte 1.6-16v motor gekocht, wat een baggerding was dat. Continue motor-management lampjes, inhouden van toeren, afslaan, en dat laatste bij voorkeur voor de slagboom van parkeerplaats op de zaak, terwijl de algemeen directeur in z'n Benz achter je staat.
Los van het feit dat elke Peugeot zich overgeeft als er een Mercedes voorbij rijdt. Het enige andere waar Fransen goed in zijn, is wijn maken, zeker geen auto's.
Ingeruild voor een Saab 9-3, die Peugeot uiteraard, en dat was onze beste beslissing ooit.
Los van het feit dat elke Peugeot zich overgeeft als er een Mercedes voorbij rijdt. Het enige andere waar Fransen goed in zijn, is wijn maken, zeker geen auto's.
Ingeruild voor een Saab 9-3, die Peugeot uiteraard, en dat was onze beste beslissing ooit.
Grappig. Dat is exact de auto die ik als eerste privé kocht. Heerlijk bakkie met een fijn blok. Die 110 pk waren zat voor dat dingetje. Ik heb niets dan plezier met het ding gehad. En na mijn heeft een collega er nog een jaar of 8 in rondgereden, eveneens zonder problemen .sjohie schreef: ↑16 nov 2021 07:51Mijn vriendin heeft ooit een Peugeot 206 met de (inmiddels) beruchte 1.6-16v motor gekocht, wat een baggerding was dat. Continue motor-management lampjes, inhouden van toeren, afslaan, en dat laatste bij voorkeur voor de slagboom van parkeerplaats op de zaak, terwijl de algemeen directeur in z'n Benz achter je staat.
Nederland is groot geworden met baggeren
Dirkie
vindt dit leuk
Smaken verschillen, zullen we dan maar zeggen.
Daarbij is Telegraph Road zelfs mijn favoriete nummer aller tijden.
Daarbij is Telegraph Road zelfs mijn favoriete nummer aller tijden.
marnix
vindt dit leuk
-
Dat is dan wel weer bijzonder. In de tijd van de 206 bestond de "beruchte" THP motor nog niet eens. In die auto zat als motor een TU5JP4, welke te beschouwen was als de laatste betrouwbare 1.6-16v van PSA.
Daarna begon het geneuzel pas echt...
Klaarblijkelijk worden op dit forum vaak meningen/ideeën verward met feiten.
Er waren, en zijn, met de 206 1.6-16V, inderdaad de pré THP versie, ook een aantal bekende problemen. Oa het ophopen van verbrandingsresten/roet in de inlaat van de cilinders, welke slechts een generieke motorstoring melding geeft bij uitlezen. De gasklepbehuizing regelmatig checken en schoonmaken was de ons aangedragen oplossing vanuit de garage, maar het kon ook van alles anders zijn volgens hen.LectoriSalutem schreef: ↑16 nov 2021 11:55Dat is dan wel weer bijzonder. In de tijd van de 206 bestond de "beruchte" THP motor nog niet eens. In die auto zat als motor een TU5JP4, welke te beschouwen was als de laatste betrouwbare 1.6-16v van PSA.
Daarna begon het geneuzel pas echt...
Dus hebben we een Saab 9-3 gekocht.
Hier kan ik niet anders dan het er mee eens zijn !!LectoriSalutem schreef: ↑16 nov 2021 11:55bla bla bla
Een enorm bedrag betalen voor bagger ... dat gaat om de verhouding prijs/kwaliteit. Momenteel zijn dat alle restaurants: prijzen verhoogd, kwaliteit omlaag (diepvries), uitgedunde menukaart.
Wordt hopelijk weer beter als de gastronomen geen rekening meer hoeven te houden met onverwachte sluitingen.
Wordt hopelijk weer beter als de gastronomen geen rekening meer hoeven te houden met onverwachte sluitingen.
-
Ik heb ooit eens een abonnement op de Tros Kompas gehad.
Bob Schurkjens
vindt dit leuk
Ik ook maar het verlengen na 1 jaar is schrikbarend duur. Los kopen in de supermarkt is goedkoper.PeterPeters1966 schreef: ↑16 nov 2021 19:42Ik heb ooit eens een abonnement op de Tros Kompas gehad.
-
Maar ook dan blijft het bagger.Dirkie schreef: ↑17 nov 2021 08:47Ik ook maar het verlengen na 1 jaar is schrikbarend duur. Los kopen in de supermarkt is goedkoper.PeterPeters1966 schreef: ↑16 nov 2021 19:42Ik heb ooit eens een abonnement op de Tros Kompas gehad.
Niet eens naar de 2e hands winkel gebracht of op marktplaats gezet?