Ik denk dat Jannes22 volledig gelijk heeft. Die verdieping in de Blokker is maar heel klein (ik denk maar een kwart van wat de zaak beneden heeft) en er staan alleen wat tuinmeubeltjes (en toebehoren). Hoeveel bejaarden uit verzorgingstehuis Tolsteeg komen een tuintafel bij de Blokker kopen.
Bovendien is een lift in zo'n winkel een lelijk ding die ten opzicht van het vloeroppervlak veels te veel ruimte in beslag neemt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blokker heropend niet rollator vriendelijk
Re: Blokker heropend niet rollator vriendelijk
Ik heb de Blokker vandaag gebeld omdat ik maar niets hoor.
Ik moest de mail nog een keer sturen.
Dit was de eerste mail die ik kreeg
Geachte mevrouw Varkevisser,
Hartelijk dank voor uw e-mail van woensdag 13 april en uiteraard onze excuses voor de late reactie.
Uiteraard begrijpen wij uw standpunt met betrekking tot de opening van dit filiaal. Wij hebben uw klacht dan ook doorgestuurd naar onze directie, dit ter kennisgeving.
Of en wanneer iets aan de situatie wordt gedaan kunnen wij u helaas niet aangeven. Indien er aanpassingen worden verricht in de vestiging laten wij u dit uiteraard weten.
Nogmaals bedankt voor uw melding.
Met vriendelijke groeten,
Barry Beeker
Blokker klantenservice
Vanmiddag kreeg ik deze mail
Geachte mevrouw Varkevisser,
Graag willen wij u de reactie, tan aanzien van de vestiging aan het Smaragdplein, van onze directie doorgeven.
Blokker doet haar best om alle klanten met bijvoorbeeld een rolstoel, rollator of een kinderwagen bij het winkelen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit uit zich bijvoorbeeld in het feit dat de afgelopen jaren veel Blokker winkels in heel Nederland bij verbouwingen bredere paden tussen de stellingen hebben gekregen om de toegankelijkheid van de winkel te vergroten. Ook zijn de afgelopen jaren bij verbouwingen veel winkels met een verdieping of een kelder waar mogelijk voorzien van een lift, om de bereikbaarheid van deze winkelvloeren voor alle klanten te vergroten. Het plaatsen van een lift is echter helaas niet in alle gevallen mogelijk door bijvoorbeeld een te beperkte ruimte in de winkel en/of door technische beperkingen. Dit laatste geldt helaas ook voor onze winkel aan het Smaragdplein in Utrecht. Het is dus zeker geen onwil van Blokker, maar de beschikbare ruimte en de technische mogelijkheden van deze winkel zijn te beperkt om hier verantwoord een lift te plaatsen. Ons personeel is natuurlijk altijd bereid om een artikel van boven naar beneden te halen als de klant daar interesse in heeft.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Barry Beeker
Blokker klantenservice
Ze kunnen niets doen zeggen ze.
Ik moest de mail nog een keer sturen.
Dit was de eerste mail die ik kreeg
Geachte mevrouw Varkevisser,
Hartelijk dank voor uw e-mail van woensdag 13 april en uiteraard onze excuses voor de late reactie.
Uiteraard begrijpen wij uw standpunt met betrekking tot de opening van dit filiaal. Wij hebben uw klacht dan ook doorgestuurd naar onze directie, dit ter kennisgeving.
Of en wanneer iets aan de situatie wordt gedaan kunnen wij u helaas niet aangeven. Indien er aanpassingen worden verricht in de vestiging laten wij u dit uiteraard weten.
Nogmaals bedankt voor uw melding.
Met vriendelijke groeten,
Barry Beeker
Blokker klantenservice
Vanmiddag kreeg ik deze mail
Geachte mevrouw Varkevisser,
Graag willen wij u de reactie, tan aanzien van de vestiging aan het Smaragdplein, van onze directie doorgeven.
Blokker doet haar best om alle klanten met bijvoorbeeld een rolstoel, rollator of een kinderwagen bij het winkelen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dit uit zich bijvoorbeeld in het feit dat de afgelopen jaren veel Blokker winkels in heel Nederland bij verbouwingen bredere paden tussen de stellingen hebben gekregen om de toegankelijkheid van de winkel te vergroten. Ook zijn de afgelopen jaren bij verbouwingen veel winkels met een verdieping of een kelder waar mogelijk voorzien van een lift, om de bereikbaarheid van deze winkelvloeren voor alle klanten te vergroten. Het plaatsen van een lift is echter helaas niet in alle gevallen mogelijk door bijvoorbeeld een te beperkte ruimte in de winkel en/of door technische beperkingen. Dit laatste geldt helaas ook voor onze winkel aan het Smaragdplein in Utrecht. Het is dus zeker geen onwil van Blokker, maar de beschikbare ruimte en de technische mogelijkheden van deze winkel zijn te beperkt om hier verantwoord een lift te plaatsen. Ons personeel is natuurlijk altijd bereid om een artikel van boven naar beneden te halen als de klant daar interesse in heeft.
Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Barry Beeker
Blokker klantenservice
Ze kunnen niets doen zeggen ze.
-
- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37
Re: Blokker heropend niet rollator vriendelijk
Ja, lelijkheid lijkt me een fantástisch argument als het op je zelfstandig vrij kunnen verplaatsen aan komt.SJZ schreef:Ik denk dat Jannes22 volledig gelijk heeft. Die verdieping in de Blokker is maar heel klein (ik denk maar een kwart van wat de zaak beneden heeft) en er staan alleen wat tuinmeubeltjes (en toebehoren). Hoeveel bejaarden uit verzorgingstehuis Tolsteeg komen een tuintafel bij de Blokker kopen.
Bovendien is een lift in zo'n winkel een lelijk ding die ten opzicht van het vloeroppervlak veels te veel ruimte in beslag neemt.