LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokker'service'afdeling

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
sjojs1987

Blokker'service'afdeling

Ongelezen bericht door sjojs1987 »

Ik ben nu al een half jaar bezig met een hele simpele klacht bij blokker (via email)
Simpelweg heb ik 2 problemen, afsluitring van mn zwembad filter is niet goed. Ovaal ipv rond en sluit dus niet goed af. (is nog niet eens ter sprake gekomen) en het onderhoudssetje is niet compleet. (is erkend)
Het zwembad heeft opgestaan tot ie groen werd en heb er 2x (enkele uurtjes dus) gebruik van gemaakt omdat ik juist het onderhoudssetje besteld had zodat ik niet steeds het water hoef te verversen.

Dit had binnen 2 weken (ivm verzending/omruiling) opgelost kunnen zijn.
Na flink pissig geworden te zijn kreeg ik te horen dat dit kwam door onderbezetting. Sorry maar daar heb ik toch geen boodschap aan??? Dan moeten ze personeel regelen, genoeg werklozen in NL.

Uiteindelijk heb ik vandaag een email gehad waarin vermeld is dat ze een ophaal opdracht hebben afgegeven aan postNL. Hoezee!!

Ik heb diverse keren aangegeven dat ik een tegemoetkoming wil voor al het wachten e.d. dit is tot de laatste email steeds genegeerd. Ik heb steeds 3x moeten mailen voor er gereageerd werd. Het voelde alsof er 30 mensen met de klacht bezig waren en niemand die het oplost. Dit heb ik ook aangegeven. In elke email kreeg ik excuses voor het wachten en bla bla bla. Erg ongeloofwaardig na bijna 6 maanden.
Ik heb voor 140 euro aankopen gedaan en nu willen ze me een bosje bloemen sturen. Een bosje bloemen die waarschijnlijk niet eens langer blijft dan 7 tot 10 dagen en er dan net zo uit ziet zoals de service die hun mij geven.
Al gaven ze een cadeaukaart, zodat het geld bij hun blijft. Ik kan nog wel wat dingen bedenken die ik zou kunnen kopen waar ik direct de fabriek kan contacten indien nodig (je hoopt het niet maar je weet het nooit) Daarnaast, met de mensen in de winkel heb ik ook geen problemen zij doen hun werk prima. Mijn probleem ligt puur bij de serviceafdeling die geen service bied.
Is het zo gek dat ik geen genoegen neem met een bloemetje?

Inmiddels ben ik zelf werkloos geworden (moest vast krijgen) dus misschien erger ik mij hier meer door omdat er dus mensen zijn die wel werk hebben maar het gewoon weg niet goed uitvoeren.

Hoe denken jullie er over?

ciske

Re: Blokker'service'afdeling

Ongelezen bericht door ciske »

Inmiddels ben ik zelf werkloos geworden
Daar kan blokker niks aan doen.
Uiteindelijk heb ik vandaag een email gehad waarin vermeld is dat ze een ophaal opdracht hebben afgegeven aan postNL. Hoezee!!
Wees blij dat ze het komen halen , en wees ook blij met de bloemen!

Retail-stu

Ongelezen bericht door Retail-stu »

Begrijpelijk dat je je ergert aan het trage handelen van de service afdeling, en terecht.

Echter begrijp ik nooit waarom er een financiële vergoeding tegenover moet staan, je hebt tenslotte ook geen nadelige financiële gevolgen gehad en een vergoeding vermindert het leed ook niet.

Het gebaar van de bos bloemen geeft aan dat hun de klacht en het trage handelen erkennen, neem dit dan ook aan.

De Hollander wil in mijn ogen bij het minste of geringste een vergoeding zien om "het leed" te verzachten, wat het helemaal niet doet. Iets met, het onderste uit de kan?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

[quote="Retail-stu"
De Hollander wil in mijn ogen bij het minste of geringste een vergoeding zien om "het leed" te verzachten, wat het helemaal niet doet. Iets met, het onderste uit de kan?[/quote]

Vergoeding kan het leed verzachten, maar niet in deze categorie. Bloemetje in dit geval is prima; excuses van een arts dat hij/zij een fout heeft gemaakt is veel belangrijker. Niet "alle Hollanders" zijn zo, zeker weten.

Peer de Schuimer

Ongelezen bericht door Peer de Schuimer »

Als een Hollander zo iets zegt over een buitenlander
dan heet het gelijk discriminatie.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

sjojs1987 schreef: Is het zo gek dat ik geen genoegen neem met een bloemetje?
U wenst voor uw mega aankoop van € 140 euro waarbij een sluitring niet helemaal goed zit een publiekelijk excuus van de voltallige directie op prime time tv ?

Of wellicht een schadevergoeding van € 300,- voor alle psychische klachten welke u door hun toedoen heeft opgelopen ?

Doe ff normaal

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Peer de Schuimer schreef:Als een Hollander zo iets zegt over een buitenlander
dan heet het gelijk discriminatie.
Ja :lol: idd.....zwarte piet zijn we ook al kwijt,discriminatie.

Ts kan beter in de usa gaan wonen daar heeft iemand flinke schadeclaim gehad,omdat hij geen vleugels kreeg van redbull!!

Serieus geen grap,miljoenen gehad,leip land...

Nou heb hele tree genomen kreeg ook geen vleugels :lol:

Serieus accepteer die bloemen of niet dan ook niet zeuren is netjes afgehandeld,sommige hollanders willen teveel...of buitenlanders?? Ja..hollanders..kan je ook zeggen idd buitenlanders,(maar daar weer groep van zijn meestal gewend de zin te krijgen,ala zwarte piet)

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Weggehaald
Laatst gewijzigd door moederslink op 27 jun 2015 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

prem

Ongelezen bericht door prem »

sjojs1987 schreef:Ik ben nu al een half jaar bezig met een hele simpele klacht bij blokker (via email)
Simpelweg heb ik 2 problemen, afsluitring van mn zwembad filter is niet goed. Ovaal ipv rond en sluit dus niet goed af. (is nog niet eens ter sprake gekomen) en het onderhoudssetje is niet compleet. (is erkend)
Het zwembad heeft opgestaan tot ie groen werd en heb er 2x (enkele uurtjes dus) gebruik van gemaakt omdat ik juist het onderhoudssetje besteld had zodat ik niet steeds het water hoef te verversen.

Dit had binnen 2 weken (ivm verzending/omruiling) opgelost kunnen zijn.
Na flink pissig geworden te zijn kreeg ik te horen dat dit kwam door onderbezetting. Sorry maar daar heb ik toch geen boodschap aan??? Dan moeten ze personeel regelen, genoeg werklozen in NL.

Ik heb diverse keren aangegeven dat ik een tegemoetkoming wil voor al het wachten e.d. dit is tot de laatste email steeds genegeerd. Ik heb steeds 3x moeten mailen voor er gereageerd werd. Het voelde alsof er 30 mensen met de klacht bezig waren en niemand die het oplost. Dit heb ik ook aangegeven. In elke email kreeg ik excuses voor het wachten en bla bla bla. Erg ongeloofwaardig na bijna 6 maanden.
Ik heb voor 140 euro aankopen gedaan en nu willen ze me een bosje bloemen sturen. Een bosje bloemen die waarschijnlijk niet eens langer blijft dan 7 tot 10 dagen en er dan net zo uit ziet zoals de service die hun mij geven.
Al gaven ze een cadeaukaart, zodat het geld bij hun blijft. Ik kan nog wel wat dingen bedenken die ik zou kunnen kopen waar ik direct de fabriek kan contacten indien nodig (je hoopt het niet maar je weet het nooit) Daarnaast, met de mensen in de winkel heb ik ook geen problemen zij doen hun werk prima. Mijn probleem ligt puur bij de serviceafdeling die geen service bied.
Is het zo gek dat ik geen genoegen neem met een bloemetje?

Inmiddels ben ik zelf werkloos geworden (moest vast krijgen) dus misschien erger ik mij hier meer door omdat er dus mensen zijn die wel werk hebben maar het gewoon weg niet goed uitvoeren.

Hoe denken jullie er over?
Zoek een baan zou ik zeggen en maak je niet druk om die toestand.

Gesloten