LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] blokker

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ikoldenhof

blokker

Ongelezen bericht door ikoldenhof »

Voor de kerst the killing 3 gekocht bij blokker. Met de kerst dvd 1 en 2 bekeken, alles in orde en bon weggedaan. Begin januari,in dvd 4 zit een barst blijkt nu, terug naar blokker, maar blokker doet niets zonder bon. Wil ik eerlijk blijven, dan moet ik dus een nieuwe box voor 30 euro aanschaffen, want ik wil wel graag het eind ook bekijken. Kan nu dus op zoek naar illegale ( goedkope )versie. Blokker is een klant kwijt en ik mijn wil om eerlijk cd`s en dvd`s te blijven kopen.
Hebben meer mensen ervaring met Blokker ?

sjohie

Re: blokker

Ongelezen bericht door sjohie »

ikoldenhof schreef:Voor de kerst the killing 3 gekocht bij blokker. Met de kerst dvd 1 en 2 bekeken, alles in orde en bon weggedaan. Begin januari,in dvd 4 zit een barst blijkt nu, terug naar blokker, maar blokker doet niets zonder bon. Wil ik eerlijk blijven, dan moet ik dus een nieuwe box voor 30 euro aanschaffen, want ik wil wel graag het eind ook bekijken. Kan nu dus op zoek naar illegale ( goedkope )versie. Blokker is een klant kwijt en ik mijn wil om eerlijk cd`s en dvd`s te blijven kopen.
Vast wel, aangezien het een alom aanwezige winkel in het Nederlandse straatbeeld is. Overigens geldt een printscreen vanuit je telebankieren van de pintransactie bij aankoop, ook als aankoopbewijs, en dat zouden ze moeten accepteren als je wilt ruilen. Dit uiteraard alleen als ze volgens de ruil-regels geopende media accepteren natuurlijk.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Is misschien niet de oplossing, maar niet geschoten is altijd mis.

http://www.klacht.nl/blokker/

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

hoe weet je dat die barst er al inzat toen je hem kocht?
mijn kids willen ook nog wel eens op zo'n hoesje gaan staan.

maar inderdaad, je hoeft alleen maar een betalingsbewijs te hebben. kan dus ook een afschrift van je bank zijn.

tufima

Ongelezen bericht door tufima »

ikoldenhof schreef:Voor de kerst the killing 3 gekocht bij blokker. Met de kerst dvd 1 en 2 bekeken, alles in orde en bon weggedaan. Begin januari,in dvd 4 zit een barst blijkt nu, terug naar blokker, maar blokker doet niets zonder bon. Wil ik eerlijk blijven, dan moet ik dus een nieuwe box voor 30 euro aanschaffen, want ik wil wel graag het eind ook bekijken. Kan nu dus op zoek naar illegale ( goedkope )versie. Blokker is een klant kwijt en ik mijn wil om eerlijk cd`s en dvd`s te blijven kopen.
Logisch dat de blokker niets doet zonder bon. Je kan ook de box ergens anders hebben gekocht.

Bedoel je met illegaal een gedownloadde versie?
Sinds wanneer is downloaden van een DVD voor eigen gebruik illegaal?

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Dvd 1'2 goed bon weg...maaar waarom niet gewacht tot dvd 3 en 4 :shock:
Die kijk je dan toch ook na?

Zal wel aan mij liggen...

Maar idd afschrift,maar ja...daar staat bedrag op en blokker geen artikel..
Heb wel eens wat terug gebraht,moest hele bon invullen naam hele riedel.nog net pincode niet

En dat kan niet met afschrift..

Tip...als je dvd koopt,kijk ze na waar ze bijstaan...mag ik even kijken.
Koop weinig tegenwoordig..nu ja laatste jaren,maar 3 d wel en dan zeg ik mag ik ven kijken,geen krassen,breuk of...

Wat kokka zegt kan ook....al zou ik daar niet vrolijk van worden.... :lol: maar ja..blijven kids he :wink:

tufima

Ongelezen bericht door tufima »

Tip: bon van DVD aankoop in het hoesje stoppen...

Auti-Mama

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

tufima schreef:Tip: bon van DVD aankoop in het hoesje stoppen...
Doet mijn man ook altijd!! Kom met regelmaat bonnetjes tegen van 10, 15 jaar oud. :P

Gesloten