LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Blokker tuinartikelen XXX winkel levert niet........
-
Blokker tuinartikelen XXX winkel levert niet........
Op de website van Blokker staat een Pergola Peniche grijs voor 195 Euro. Online te bestellen maar dan betaal je 30 euro verzendkosten. Verder meldt de site dat de winkels met tuinassortiment X, XX en XXX dit artikel leveren. Blokker Heerenveen op de Jousterweg is zo'n winkel met het "XXX" assortiment.
Voor mij een afstand van een paar honderd meter. Ik dus naar die winkel en vraag om het bedoelde artikel.
Nee meneer dat hebben we niet. Hoezo "hebben we niet ?" Website van Blokker geeft aan van wel.
Nee, niet elk blokker filiaal heeft dat soort artikelen. Maar jullie zijn toch een XXX winkel ? Nou dan.
Bestellen konden ze niet. Er zou niets anders op zitten dan te bestellen via de site en 30 euro kosten te betalen. Dat verdom ik gewoon. probeer je de klantenservice te bellen waar een heel team klaar zou zitten ?? Forget it ! Een antwoordapparaat tijdens openingsuren is alles wat je krijgt.
Meer mensen die dit meegemaakt hebben bij Blokker ?
Voor mij een afstand van een paar honderd meter. Ik dus naar die winkel en vraag om het bedoelde artikel.
Nee meneer dat hebben we niet. Hoezo "hebben we niet ?" Website van Blokker geeft aan van wel.
Nee, niet elk blokker filiaal heeft dat soort artikelen. Maar jullie zijn toch een XXX winkel ? Nou dan.
Bestellen konden ze niet. Er zou niets anders op zitten dan te bestellen via de site en 30 euro kosten te betalen. Dat verdom ik gewoon. probeer je de klantenservice te bellen waar een heel team klaar zou zitten ?? Forget it ! Een antwoordapparaat tijdens openingsuren is alles wat je krijgt.
Re: Blokker tuinartikelen XXX winkel levert niet........
Een winkel heeft een product toch niet hoewel je het zou verwachten. Frustrerend hoor.
En nu weer verder met je leven aub.
En nu weer verder met je leven aub.
Stond er op de website letterlijk dat dat filiaal het hd? En waarom kon het niet bij de winkel besteld worden? Ik neem aan dat daar een reden voor was?Tiidmasine schreef:Op de website van Blokker staat een Pergola Peniche grijs voor 195 Euro. Online te bestellen maar dan betaal je 30 euro verzendkosten. Verder meldt de site dat de winkels met tuinassortiment X, XX en XXX dit artikel leveren. Blokker Heerenveen op de Jousterweg is zo'n winkel met het "XXX" assortiment.
Dan klopt de onderstaande bewering van TS niet. Vond het al vreemd.
Tiidmasine schreef:Nee meneer dat hebben we niet. Hoezo "hebben we niet ?" Website van Blokker geeft aan van wel.
-
het lijkt er op dat mensen de site van blokker niet hebben gelezen daarom even een link naar de desbetreffende bladzijde:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/tuin/zon ... rijs-klein
De afmetingen van de verpakking 12 x 40 x 292 cm
op de desbetreffende blz staat ook:
http://www.blokker.nl/nl/blknl/tuin/zon ... rijs-klein
De afmetingen van de verpakking 12 x 40 x 292 cm
op de desbetreffende blz staat ook:
En wat heeft de desbetreffende vestiging:In de winkel
Verkrijgbaar in winkels met de XL, XXL, XXXL tuincollectie.
Het is ook wel wat dat je hier vaak altijd je gelijk hard moet bewijzen......In de winkel
Verkrijgbaar in winkels met de XL, XXL, XXXL tuincollectie. http://www.blokker.nl/nl/blknl/winkels/ ... sterweg-20
Er staat toch niet "Verkrijgbaar in alle winkels met...." ?Tiidmasine schreef:Het is ook wel wat dat je hier vaak altijd je gelijk hard moet bewijzen......
De logica die jij toepast zou impliceren dat de mini-AH bij mij in de wijk ook alles wat in de bonus is zou MOETEN hebben, maar dat is toch ook niet zo?
En waarom kon het niet alsnog besteld worden door de winkel?
-
Dat staat aan de rechterkant op de originele site: Er werd mij te kennen gegeven dat ze het wel konden bestellen, dat het bij mij thuis wordt afgeleverd en dat ik die genoemde 30 euro moet voldoen. Bezopen dus. Zet dan op de website dat het ding 225 Euro kost; gratis bezorging. Komt net even anders over.Julie4444 schreef:Er staat toch niet "Verkrijgbaar in alle winkels met...." ?Tiidmasine schreef:Het is ook wel wat dat je hier vaak altijd je gelijk hard moet bewijzen......
De logica die jij toepast zou impliceren dat de mini-AH bij mij in de wijk ook alles wat in de bonus is zou MOETEN hebben, maar dat is toch ook niet zo?
En waarom kon het niet alsnog besteld worden door de winkel?
En dan nog wat: als je per webformulier een klacht indient krijg je in eerste instantie te lezen dat je binnen 3 werkdagen een reactie krijgt. Achteraf krijg je te lezen dat je uiterlijk 11-08-2015 een reactie krijgt. Netjes toch ? Dus niet.
Normaliter zou ik dus een andere winkel zoeken die dit product levert, ware het niet dat ik er geen kan vinden die het voor direkt rond de 200 euro kan leveren.
Dus je bent boos omdat er kosten voor het bezorgen in rekening gebracht worden, ondanks het feit dat het product (blijkbaar?) goedkoper is dan elders. Je kan ook meer afnemen en dan heb je gratis bezorging, of anders andere blokkers gaan bellen om te kijken of ze het hebben staan, dan kan je het zelf vervoeren?
@Tijdmachine,
Dat u voor deze prijs geen pergola kunt vinden is logisch, tenminste als het enigszins van redelijke kwaliteit moet zijn. Met het product wat u gekozen heeft haalt u een fraai stukje oud ijzer in de tuin. Ziet er voor deze zomer fraai uit, maar zal volgende zomer een warme, rood-bruine teint krijgen door roestende onderdelen. Het aluminium zal gaan corroderen, waardoor de nu nog fraaie laklaag los zal laten.
Het strakgespannen doek zal als een zak tussen de palen hangen. De kleur van het doek zal variëren van antraciet tot lichtgrijs.
Alstublieft, hoedt u voor teleurstellingen, geef een paar honderd meer uit en haal wat moois.
Dat u voor deze prijs geen pergola kunt vinden is logisch, tenminste als het enigszins van redelijke kwaliteit moet zijn. Met het product wat u gekozen heeft haalt u een fraai stukje oud ijzer in de tuin. Ziet er voor deze zomer fraai uit, maar zal volgende zomer een warme, rood-bruine teint krijgen door roestende onderdelen. Het aluminium zal gaan corroderen, waardoor de nu nog fraaie laklaag los zal laten.
Het strakgespannen doek zal als een zak tussen de palen hangen. De kleur van het doek zal variëren van antraciet tot lichtgrijs.
Alstublieft, hoedt u voor teleurstellingen, geef een paar honderd meer uit en haal wat moois.
-
Ja, ik ben daar kwaad om: dan moet je niet aangeven/suggereren dat je het artikel uit een winkel kunt halen voor een bepaalde prijs maar dat je verplicht bent het online te bestellen met de daaraan verbonden kosten........... Is op z' n zachtst gezegd misleidend te noemen.Julie4444 schreef:Dus je bent boos omdat er kosten voor het bezorgen in rekening gebracht worden, ondanks het feit dat het product (blijkbaar?) goedkoper is dan elders. Je kan ook meer afnemen en dan heb je gratis bezorging, of anders andere blokkers gaan bellen om te kijken of ze het hebben staan, dan kan je het zelf vervoeren?
Dan nog wat anders: ik noemde dus ook al de niet bereikbaarheid van de klantenservice waar jullie blijkbaar geen moeite mee hebben. Ook het verschil in tijd aangaande het beantwoorden van een klacht is blijkbaar iets wat normaal wordt gevonden
Op de website staat onder Bezorg en retourinformatie" het volgende bij dit artikel:
Bezorginformatie
Dit artikel kan vanwege de afmeting, omvang en/of distributiewijze niet worden afgehaald in één van onze filialen.
Vermoedelijk schuilt in bovenstaande ook de reden dat ze het toch niet hebben in dit filiaal, iets wat kan gebeuren. Vervelend, maar gezien de beoordelingen van dit product op de blokker site, een geluk bij een ongeluk, het is zo te lezen echt bagger.
Bezorginformatie
Dit artikel kan vanwege de afmeting, omvang en/of distributiewijze niet worden afgehaald in één van onze filialen.
Vermoedelijk schuilt in bovenstaande ook de reden dat ze het toch niet hebben in dit filiaal, iets wat kan gebeuren. Vervelend, maar gezien de beoordelingen van dit product op de blokker site, een geluk bij een ongeluk, het is zo te lezen echt bagger.
Jij leest gewoon niet goed, maar beschuldigd Blokker van misleiding? Zelfs als je niet doorklikt op "bezorginformatie" staat er "op voorraad, bezorging in overleg", daar waar er bij de andere artikelen expliciet staat "op te halen in onze winkels". Toch iets verder kijken een volgende keerTiidmasine schreef:Ja, ik ben daar kwaad om: dan moet je niet aangeven/suggereren dat je het artikel uit een winkel kunt halen voor een bepaalde prijs maar dat je verplicht bent het online te bestellen met de daaraan verbonden kosten........... Is op z' n zachtst gezegd misleidend te noemen.
-
Sterker nog : er staat expliciet bij : bezorgkosten € 30.
-
Nog 1 maal: Wat staat er onder de specificaties ?????? (Heb ik vetgedrukt gemaakt)
Hoezo dus niet misleidend ?????Alle Specificaties
Uitgebreide omschrijving
Pergola Peniche heeft een aluminium frame met een polyester doek en stalen voetplaten.
Voorzien van een ophaalmechanisme door middel van een katrol.
Met waterafstotend en schimmelwerend afdekkapje.
Van 100% Aluminium.
In uw tuin
Met deze pergola creëert u eenvoudig een veranda. Het heeft een luxe uitstraling en biedt bescherming tegen de regen en de zon. Het is vrijstaand of aan de muur te bevestigen.
Afmetingen
Paviljoen: 290x290x214/245 cm
In de winkel
Verkrijgbaar in winkels met de XL, XXL, XXXL tuincollectie.
Je leest dus slechts wat je wilt lezen. Een kennelijke vergissing is iets heel anders dan misleiding.
-
Beste tijdmachine, ik heb even de moeite genomen Blokker Heerenveen te bellen :
het artikel is sowieso niet meer leverbaar! Het is een artikel uit de collectie van vorig jaar + ze zijn overgestapt naar een andere leverancier.
Op mijn vraag waarom het dan nog wel op de website staat , kon ze noch een antwoord op geven , noch het laten aanpassen. Ook kon ze niet aangeven of het nog verkrijgbaar is in een ander filiaal.
Ik werd overigens zeer vriendelijk te woord gestaan
Misschien zelf nu een aantal filialen bellen? Leeuwarden, Drachten?
Of anders het online nog proberen en dan € 30 bezorgkosten betalen .
Er rest u niets anders dan u er verder bij neer te leggen.
het artikel is sowieso niet meer leverbaar! Het is een artikel uit de collectie van vorig jaar + ze zijn overgestapt naar een andere leverancier.
Op mijn vraag waarom het dan nog wel op de website staat , kon ze noch een antwoord op geven , noch het laten aanpassen. Ook kon ze niet aangeven of het nog verkrijgbaar is in een ander filiaal.
-
Mijn dank is 1 meter 83. Dat had men mij gister dus ook wel kunnen/mogen vertellen. Heb uiteindelijk toch besloten om het ding te laten bezorgen: een zoektocht vvia Google leverde o.a. het volgende op: Blokker heeft dit artikel vorig jaar als folderartikel verkocht voor 299,00 Euromoederslink schreef:Beste tijdmachine, ik heb even de moeite genomen Blokker Heerenveen te bellen :
Toch blijf ik er bij dat het slordig is om de door mij genoemde meldingen niet te verwijderen. Het is trouwens een publiek geheim dat het met Blokker niet zo geweldig gaat. Laten we dat maar als oorzaak van de slordigheid beschouwen.
Dat zou wellicht ook kunnen verklaren waarom de telefoon bij de klantenservice niet constant bemand/bevrouwd is.............
-
Graag gedaan en veel plezier met dit zonneding!
Misschien moet u solliciteren als nieuwe CEO ?Tiidmasine schreef:
Toch blijf ik er bij dat het slordig is om de door mij genoemde meldingen niet te verwijderen. Het is trouwens een publiek geheim dat het met Blokker niet zo geweldig gaat. Laten we dat maar als oorzaak van de slordigheid beschouwen.
Dat zou wellicht ook kunnen verklaren waarom de telefoon bij de klantenservice niet constant bemand/bevrouwd is.............