LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BlueGood: airco besteld en betaald, niet gekregen
-
Re: BlueGood: airco besteld en betaald, niet gekregen
Ik heb ook herhaaldelijk contact gezocht met BleuGood maar geen antwoord meer gekregen. Ook heb herhaaldelijk mijn geld terug gevraagd maar jekrijgt geen antwoord. En dan kunnen sommige mensen wel zeggen in het forum,komt door de hitte dat het zolang duurt maar dan moet de verkoper wel uitleg geven en niet zwijgen en de hitte is nu voorbij en hoort niets meer
-
Dit bedrijf zat of zit in Utrecht je krijg daar geen gehoor meerTheotrucker schreef:Alleen begrijpen ze dat in China niet als ze het geld maar binnen hebben.
Net zoals elke in Amerika ontworpen I Phone of computer van Apple ook gewoon Made in China is.....
-
Er staat bij adres een mail adres. Dat is wel weinig als adres zelfs met. nl
BLUE GOOD, niet Bleugood.Franszaapa schreef:Ik heb ook herhaaldelijk contact gezocht met BleuGood maar geen antwoord meer gekregen. Ook heb herhaaldelijk mijn geld terug gevraagd maar jekrijgt geen antwoord. En dan kunnen sommige mensen wel zeggen in het forum,komt door de hitte dat het zolang duurt maar dan moet de verkoper wel uitleg geven en niet zwijgen en de hitte is nu voorbij en hoort niets meer
-
Slechte zaak. Alleen via mail te bereiken. 24-7-2018 2 airco's betaald. nog steeds niets ontvangen 14-8-2018 zijn wij inmiddels Hitte golf ondertussen al afgelopen!! Indien deze week de airco's niet komen. Wil ik geld terug!!! en maak ik er werk van!!!!
Groet,Gea Hoekstra Bij u bekend!!
Hebt u via credit card of Pay Pall betaald ? Dan kan u via deze uw geld terug krijgen.
Ze staan ingeschreven bij de KVK als Speeltoestel King,
Ze staan ingeschreven bij de KVK als Speeltoestel King,
U bent mij helaas niet bekend, maar verscheping vanuit China kan enige tijd duren, dus geduld.
Ben toch wel benieuwd: wat wil je gaan doen dan?Gea Hoekstra schreef:Wil ik geld terug!!! en maak ik er werk van!!!!
-
Een paar dagen lekker weer, nergens meer iets van verkoeling te krijgen, dus dan maar bij malafide shopjes proberen. Hoeveel topics zullen er nog volgen?Gea Hoekstra schreef:Slechte zaak. Alleen via mail te bereiken. 24-7-2018 2 airco's betaald. nog steeds niets ontvangen 14-8-2018 zijn wij inmiddels Hitte golf ondertussen al afgelopen!! Indien deze week de airco's niet komen. Wil ik geld terug!!! en maak ik er werk van!!!!
U mag er werk van maken, echter: de wet geeft aan dat er binnen 30 dagen geleverd moet worden. Dus nog even niet zo roepen en nog even wachten. Mocht u daarna alsnog stappen willen gaan ondernemen: sterkte. Recht hebben is niet hetzelfde als recht krijgen. Dat gaat nog een vette kluif worden bij dit winkeltje.
Ik zag net een advertentie van een zaak hier die, na logistieke wanorde bij de leverancier, nu ineens met bergen ventilatoren zat. Paste niet in het magazijn. Dus nu alles maar in de uitverkoop gezet .Gea Hoekstra schreef:Slechte zaak. Alleen via mail te bereiken. 24-7-2018 2 airco's betaald. nog steeds niets ontvangen 14-8-2018 zijn wij inmiddels Hitte golf ondertussen al afgelopen!! Indien deze week de airco's niet komen. Wil ik geld terug!!! en maak ik er werk van!!!!
Was ook niet de bedoeling van deze winkelier.
Goede morgen
Wij hebben op 24-7-2018 3 aircoolers gekocht bij BLUE GOOD en direct het geld overgemaakt
De aanbieding was, vandaag bestellen, morgen in huis
Vanaf dat moment is het een aaneenschakeling van ellende geweest.
Nu op 15-8-2018 hebben wij nog steeds niets.
BLUE GOOD: adres onbekend, mails automatisch beantwoord dat het streven is binnen 3 dagen te antwoorden. Als je dan een standaard antwoord krijgt is het getekend met KEVIN
Je kunt binnen 2 weken na aankoop het product terug sturen als het niet goed is maar als het Al 3-4 of 5 weken duurt voor je het zou krijgen werkt dit dus ook niet.
Nu zijn hun volgende verhalen: erg grote drukte, uitverkocht, te warm, etcetc
Je kunt met niemand spreken, je krijgt nooit een passend antwoord
Internet staat vol met dezelfde klachten dus dit riekt naar pure oplichting
Zij geven valse info, liegen over de bestellingen en nemen nooit contact op of zijn nooit te bereiken
Het moet makkelijk zijn voor een organisatie als radar om dit aan te pakken ivm de grote hoeveelheid dezelfde klachten.
Mocht u meer info willen zullen wij die graag geven, voor nu is ons geld weg aan een spookfirma die in principe onvindbaar is.
Hopen snel iets te horen van u
Mvrgr
Ron B.
Wij hebben op 24-7-2018 3 aircoolers gekocht bij BLUE GOOD en direct het geld overgemaakt
De aanbieding was, vandaag bestellen, morgen in huis
Vanaf dat moment is het een aaneenschakeling van ellende geweest.
Nu op 15-8-2018 hebben wij nog steeds niets.
BLUE GOOD: adres onbekend, mails automatisch beantwoord dat het streven is binnen 3 dagen te antwoorden. Als je dan een standaard antwoord krijgt is het getekend met KEVIN
Je kunt binnen 2 weken na aankoop het product terug sturen als het niet goed is maar als het Al 3-4 of 5 weken duurt voor je het zou krijgen werkt dit dus ook niet.
Nu zijn hun volgende verhalen: erg grote drukte, uitverkocht, te warm, etcetc
Je kunt met niemand spreken, je krijgt nooit een passend antwoord
Internet staat vol met dezelfde klachten dus dit riekt naar pure oplichting
Zij geven valse info, liegen over de bestellingen en nemen nooit contact op of zijn nooit te bereiken
Het moet makkelijk zijn voor een organisatie als radar om dit aan te pakken ivm de grote hoeveelheid dezelfde klachten.
Mocht u meer info willen zullen wij die graag geven, voor nu is ons geld weg aan een spookfirma die in principe onvindbaar is.
Hopen snel iets te horen van u
Mvrgr
Ron B.
Vooruitbetalen aan een onvindbare spookfirma...?Lisje51 schreef: voor nu is ons geld weg aan een spookfirma die in principe onvindbaar is.
-
Woonplaats straat telefoonnummer mailadres recensies?
Tenminste voor mij is dat belangrijk voordat ik iets betaal.
Tenminste voor mij is dat belangrijk voordat ik iets betaal.
-
Wij hebben niks met die spookfirma. Maar als U iets besteld heeft moet er toch een contact mogelijkheid zijn? Anders kun je toch helemaal niet bestellen en betalen?
Zelfde verhaal 25-07 besteld zouden volgende dag verzonden worden even niet. Imiddels deverse mails verder zouden ze uiterlijk 31-08 geleverd worden inmiddels is dat voorbij en nog een mail gestuurd maar zelfs daar staat in dat ze uiterlijk 31-08 geleverd worden toen was het al 9 september.