Kan je misschien gewoon een keer ophouden met dat kinderachtige, onjuiste op de man spelen? Je weergave lijkt niet eens op hetgeen Alfatrion schrijft, het geeft vooral een inkijkje in hoe jij in elkaar zit. Maar los daarvan is het vooral heel vervelend gedrag.PeterPeters1966 schreef: ↑03 jun 2021 11:00Maar in de leefwereld van Alfatrion is dat het enige wat mogelijk is. Hij kan zich niet voorstellen dat er ook andere problemen kunnen zijn. Het is immers altijd de verkoper die fout moet zijn.Lady1234 schreef: ↑02 jun 2021 21:44Alfatrion schrijft dat het argument is dat de verkoper een nonconform product heeft geleverd. En dat is dus al helemaal niet zeker.Moneyman schreef: ↑02 jun 2021 20:50Dat ligt anders als het een nonconform product betreft, dat bijvoorbeeld door handelen van de koper kapot is gegaan. Daarom zijn de door Alfatrion gestelde vragen van belang - ze maken namelijk een cruciaal verschil duidelijk.
Dat klopt, en dat zegt ook niemand. Je mist simpelweg het punt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bol.com biedt geen waardebon aan
Re: Bol.com biedt geen waardebon aan
Re: Bol.com biedt geen waardebon aan
het zou helemaal mooi zijn als TS zo slim was geweest ( wellicht is dat ook wel zo) om een paar foto's te maken van het beeldscherm tijdens het inpakken.. dat doe ik zelf namelijk altijd als ik iets kwetstbaars verstuur. dan heb je altijd bewijs dat het product geen zichtbare schade had toen jij het verstuurde.
Re: Bol.com biedt geen waardebon aan
Ik denk dat het enige wat je kunt doen is om naar de geschillencommissie thuiswinkel te gaan voor een bindend uitspraak. Wat deze gaat worden durf ik niet te voorspellen.