LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bonprixe bestelling
Bonprixe bestelling
Ik heb een bestelling gedaan bij bonprixe, gelijk via IDEAL betaald alleen de bestelling heb ik nooit ontvangen.
Ik heb een mail gestuurd en kreeg bericht terug dat mijn bestelling terug was gekomen en of ik die nog wilde ontvangen. Het was dus inmiddels 4 weken geleden en ik heb gezegd dat ik de bestelling niet meer wilde ontvangen alleen dat ik mijn geld terug wilde, omdat ik natuurlijk al betaald had.
Daarop kreeg ik een mail terug dat ik niet betaald zou hebben met IDEAL, ik heb hun toen een mail gestuurd met de bevestiging van IDEAL dat ik betaald heb. Heb daarna nog 6 keer gebeld met Bonprixe alleen helaas ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt ook niet meer op mijn mail gereageerd.
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn geld terug krijg, is toch van de gekke dat dit zomaar kan. Ik betaal dus niks meer via Ideal.
Groetjes Jolanda
Ik heb een mail gestuurd en kreeg bericht terug dat mijn bestelling terug was gekomen en of ik die nog wilde ontvangen. Het was dus inmiddels 4 weken geleden en ik heb gezegd dat ik de bestelling niet meer wilde ontvangen alleen dat ik mijn geld terug wilde, omdat ik natuurlijk al betaald had.
Daarop kreeg ik een mail terug dat ik niet betaald zou hebben met IDEAL, ik heb hun toen een mail gestuurd met de bevestiging van IDEAL dat ik betaald heb. Heb daarna nog 6 keer gebeld met Bonprixe alleen helaas ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er wordt ook niet meer op mijn mail gereageerd.
Wie kan mij vertellen hoe ik mijn geld terug krijg, is toch van de gekke dat dit zomaar kan. Ik betaal dus niks meer via Ideal.
Groetjes Jolanda
Re: Bonprixe bestelling
Deze klacht staat al zo vaak hier op dit forum en iedere keer reageer ik erop met de vraag.... waarom betaal je dan al voordat je de spullen in huis hebt? Ik heb daar nog nooit van de klagers hier antwoord op gehad.
Het is bij BP ook mogelijk om met acceptgiro, danwel via internetbankieren te betalen, dus waarom dan vooraf betalen en als er wat mis gaat, dan hier komen klagen?
Het is bij BP ook mogelijk om met acceptgiro, danwel via internetbankieren te betalen, dus waarom dan vooraf betalen en als er wat mis gaat, dan hier komen klagen?
Re: Bonprixe bestelling
Ik wil daar best op reageren hoor.
Ik heb vaker via IDEAL iets betaald en elke keer goed gegaan, dus dacht hier kan dat ook.
Alleen jammer dat je dan zo'n reactie krijgt, ik vraag niet om een beschuldigende vinger toegewezen te krijgen.
Ik weet nu ook wel dat dit niet zo'n veilige manier van betalen is!!!!!
Als jij altijd zo reageerd op mensen dan is het niet gek dat je geen reactie terug krijgt of wat denk je zelf??????????????????????
Ik heb vaker via IDEAL iets betaald en elke keer goed gegaan, dus dacht hier kan dat ook.
Alleen jammer dat je dan zo'n reactie krijgt, ik vraag niet om een beschuldigende vinger toegewezen te krijgen.
Ik weet nu ook wel dat dit niet zo'n veilige manier van betalen is!!!!!
Als jij altijd zo reageerd op mensen dan is het niet gek dat je geen reactie terug krijgt of wat denk je zelf??????????????????????
Re: Bonprixe bestelling
Dan wil ik daar ook nog wel een keer op reageren hoor.
Ik zei dit niet om met een beschuldigende vinger naar jou te wijzen, integendeel, maar vraag me steeds af, waarom jullie toch altijd vooraf betalen. Is dat teveel gevraagd? Voel je daardoor aangesproken?
Het gaat mij er niet om hoe je betaalt, maar waarom je vooraf betaalt, terwijl dat helemaal niet hoeft bij BP.
Als jij hier dan ook geen antwoord op wilt/kunt geven, zul jij ook wel een van die andere klagers zijn, want kreeg daar ook nooit antwoord op die vraag.
Ik zei dit niet om met een beschuldigende vinger naar jou te wijzen, integendeel, maar vraag me steeds af, waarom jullie toch altijd vooraf betalen. Is dat teveel gevraagd? Voel je daardoor aangesproken?
Het gaat mij er niet om hoe je betaalt, maar waarom je vooraf betaalt, terwijl dat helemaal niet hoeft bij BP.
Als jij hier dan ook geen antwoord op wilt/kunt geven, zul jij ook wel een van die andere klagers zijn, want kreeg daar ook nooit antwoord op die vraag.
Re: Bonprixe bestelling
Ik heb dit gedaan gewoon omdat het gemakkelijk was, een ander antwoord kan ik je niet geven.
Ik ben me er ook wel degelijk van bewust dat dat geen goede keuze is geweest en zal daarom dat ook noot meer doen. Nu heb ik een probleem met bp en daarom stelde ik hier die vraag, en als ik me niet aangesproken hoef te voelen door jouw antwoord waarom schrijf je het dan?????
Ik had gehoopt dat ik hier een antwoord voor mijn probleem zou krijgen, maar dat werkt schijnbaar niet.
Ik ben me er ook wel degelijk van bewust dat dat geen goede keuze is geweest en zal daarom dat ook noot meer doen. Nu heb ik een probleem met bp en daarom stelde ik hier die vraag, en als ik me niet aangesproken hoef te voelen door jouw antwoord waarom schrijf je het dan?????
Ik had gehoopt dat ik hier een antwoord voor mijn probleem zou krijgen, maar dat werkt schijnbaar niet.
Re: Bonprixe bestelling
Als jij je betaal bewijs hebt en ze doen niks dan doe je gewoon aangifte wegens oplichting moet je zien hoe snel ze dan reageren.
En wbt het andere lekker laten gaan er zit een klein groepje hier op radar dat altijd alles en iedereen afzeikt zonder dat ze iets inhoudelijks zeggen
zal geen namen noemen... (die reageren zo vanzelf wel )
En wbt het andere lekker laten gaan er zit een klein groepje hier op radar dat altijd alles en iedereen afzeikt zonder dat ze iets inhoudelijks zeggen
zal geen namen noemen... (die reageren zo vanzelf wel )
Re: Bonprixe bestelling
Bedankt aan zo'n antwoord heb ik wat!!!!!
Re: Bonprixe bestelling
Nou, dat is in ieder geval een antwoord.Ik heb dit gedaan gewoon omdat het gemakkelijk was, een ander antwoord kan ik je niet geven.
Als wedervraag op jou reactie.waarom schrijf je het dan?????
Tja, wat moet je daar op zeggen. Zeker voor de spiegel gestaan?En wbt het andere lekker laten gaan er zit een klein groepje hier op radar dat altijd alles en iedereen afzeikt zonder dat ze iets inhoudelijks zeggen
zal geen namen noemen... (die reageren zo vanzelf wel )
thejota, ik kan me voorstellen dat je nooit meer wat bij BP zal/wilt bestellen en hoop ook dat je het geld terug krijgt. Al zou ik wel erbij willen zeggen, betaal nooit meer iets vooraf. Hopenlijk mag ik dat zeggen, zonder dat je boos wordt.
Re: Bonprixe bestelling
Tuurlijk mag je dat zeggen, heb mijn lesje wel geleerd