Gegroet - Vraag:
Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.
Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?
Groet,
Nald
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bruidsjurk Deurne
Re: Bruidsjurk Deurne
Waarom is er niet goed gelezen VOORDAT er getekend is?
En een simpele vraag, is er op de een of andere manier gesproken over "vasthouden" of "reserveren" of woorden van die strekking?
En een simpele vraag, is er op de een of andere manier gesproken over "vasthouden" of "reserveren" of woorden van die strekking?
Re: Bruidsjurk Deurne
"Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. "
Ligt dit nu aan de klant of aan het personeel van de winkel als een klant niet meer weet wat zij doet?
Ligt dit nu aan de klant of aan het personeel van de winkel als een klant niet meer weet wat zij doet?
Re: Bruidsjurk Deurne
Een klant een klant, een woord een woord. Wat hier een goede oplossing is, is om je aan de afspraken te houden. Als klant al na drie uur niet meer helder kan reageren hoe had de klant dan nog andere zaken willen bezoeken?Erbee schreef:Gegroet - Vraag:
Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.
Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?
Onzinverhaal dus.
Re: Bruidsjurk Deurne
denk dat er dan wel meer mis is met deze "klant" ,.,.,Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren
Na 1,5 uur in de kerk weet ze zeker ook niet meer waar ze "ja" op zegt ?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 mei 2018 09:10
- Contacteer:
Re: Bruidsjurk Deurne
Bericht verwijderd door moderator wegens off topic