LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruidsjurk Deurne

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Erbee
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 10:29

Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door Erbee »

Gegroet - Vraag:

Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.

Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?

Groet,
Nald

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door mahadma »

Waarom is er niet goed gelezen VOORDAT er getekend is?
En een simpele vraag, is er op de een of andere manier gesproken over "vasthouden" of "reserveren" of woorden van die strekking?

Lowieze
Berichten: 7022
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door Lowieze »

"Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. "

Ligt dit nu aan de klant of aan het personeel van de winkel als een klant niet meer weet wat zij doet?

newmikey
Berichten: 4573
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door newmikey »

Erbee schreef:Gegroet - Vraag:

Klant geeft aan dat ze geen bruidsjurk wil kopen omdat zij nog andere zaken wil bezoeken om te passen (duidelijk gemaakt in aanwezigheid van 2 andere personen) wordt haar gevraagd om de reservering te ondertekenen en de volgende dag te bellen of er besteld moest worden. Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren. En tekent. De volgende dag als zij belt hoort ze dat ze aan de koop vastzit. Klant wil geen zaken meer doen met de verkoper.

Wat is hier een goede oplossing of handelswijze?
Een klant een klant, een woord een woord. Wat hier een goede oplossing is, is om je aan de afspraken te houden. Als klant al na drie uur niet meer helder kan reageren hoe had de klant dan nog andere zaken willen bezoeken?

Onzinverhaal dus.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door yan »

Geraffineerde taktiek omdat een klant na drie uur passen niet helder meer kan reageren
:lol: denk dat er dan wel meer mis is met deze "klant" ,.,.,
Na 1,5 uur in de kerk weet ze zeker ook niet meer waar ze "ja" op zegt ?

MarthaTyron
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2018 09:10
Contacteer:

Re: Bruidsjurk Deurne

Ongelezen bericht door MarthaTyron »

Bericht verwijderd door moderator wegens off topic

Gesloten