LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cadeaubon voor winkel die webwinkel is geworden

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
eaj
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2011 10:26

Cadeaubon voor winkel die webwinkel is geworden

Ongelezen bericht door eaj »

Hoi allemaal,

Ik heb vorig jaar een cadeaubon voor de Brandstore gekregen, maar in de tussentijd zijn alle filialen gesloten en is er alleen een webwinkel over. Ik ben eigenlijk tegen het kopen van kleding online vanwege het gedoe met de verschillende maten (zeker met de merken die in deze winkel worden verkocht) en het terugsturen van het geheel mocht het toch niet bevallen. Sowieso zijn de kosten van terugsturen voor eigen rekening.

Ik heb contact gehad met de klantenservice en die heeft mij als voorstel gedaan om de bonnen in te scannen waarna deze worden omgezet in 'online tegoed'. Mijn vraag is of ik iets kan doen waarbij ik de waarde van mijn cadeabonnen gewoon teruggestort krijg op mijn rekening?

<edit>
ik zat zelf te denken aan een wijziging in de voorwaarden van het winkelen zelf, of het feit dat ik (ondanks dat ik in hun klantenbestand sta en vaak genoeg reclame krijg) geen bericht heb gekregen van het feit dat de winkels zouden verdwijnen.
</edit>

Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen.
Gr, Erik.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Cadeaubon voor winkel die webwinkel is geworden

Ongelezen bericht door sephora30 »

Tegoedbonnen worden nooit omgezet in cash geld.
Je kan ze gewoon gebruiken bij de webwinkel.

Wat ze wel zouden kunnen doen uit coulance is jou geen verzend/retourkosten rekenen.

eaj
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2011 10:26

Re: Cadeaubon voor winkel die webwinkel is geworden

Ongelezen bericht door eaj »

Hmm daar was ik al bang voor. Ik zal dan inderdaad proberen een dergelijke regeling te treffen met de klantenservice.
Bedankt voor de reactie :)

Gesloten