LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Courierbezorging
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2018 11:20
Courierbezorging
Post.nl Wat ‘n slechte organisatie zeg!!! op 29 januari 2018 ‘n bestelling gedaan bij Lightinthebox... betaald.... op 7 februari 2018 koerier langs geweest, kaartje niet thuis in de brievenbus gedaan, dat pakje klaar ligt op afhaalplaats.. 4x op afhaalplaats gaan vragen of pakje al binnen is, niet dus.. advies gekregen om te bellen 0900-0990.... kreeg te horen dat pakje nog onderweg was... na 2 weken ( 28 februari weer met klantenservice gebeld, blijkt dat ze het pakje hebben teruggestuurd ... BEDANKT POST.NL voor de goede afwikkeling!!! NIET DUS!!
Re: Courierbezorging
Ja goed duidelijk verhaal, hier kunnen we wat mee.
Niet dus..
verder heeft Post NL niks met jou te maken, maar met de afzender: klacht moet je dus bij "Lightinthebox" neerleggen en niet bij post NL.
maar dat is ook pas 126x uitgelegd op het forum, dus kan zijn dat je daar overeen had gelezen.
Niet dus..
verder heeft Post NL niks met jou te maken, maar met de afzender: klacht moet je dus bij "Lightinthebox" neerleggen en niet bij post NL.
maar dat is ook pas 126x uitgelegd op het forum, dus kan zijn dat je daar overeen had gelezen.