De Bruna in Drunen wilde vandaag Zaterdag 3 Januari 2015 om 12.00 uur niet mijn Staaslot van €15,- euro uitbetalen.
Als slap excuus werd gezegd dat hun kluis kapot was en dat ze daardoor niet voldoende geld in de kassa's hadden.
Maar omdat het behoorlijk druk was in de winkel met klanten die aan het afrekenen waren bij de kassa's zei ik tegen de Cassiere dat ze toch wel €15,- euro in de kassa had, maar die hield vol dat ze haast geen geld in de kassa's hadden !!!
Omdat ik er niets van geloofde vroeg ik haar natuurlijk om de kassa dan maar eens open te doen zodat ik dit zelf kon zien, maar dit weigerde ze om te doen.
Er waren twee kassa's in de winkel in bedrijf waar allebei meer dan 10/15 mensen voor stonden te wachten dus ze hadden genoeg omzet.
Uiteindelijk kwam de dochter van de eigenaar erbij en die opende op een gegeven moment wel de kassa.
En ja hoor !!! er zaten tientallen bankbiljetten in de kassa !!!
Ik heb toen boos de winkel verlaten en heb mijn Staaslot in een winkel aan de overkant verzilverd en daar gelijk 10 nieuwe Staatsloten gekocht.
Daar vertelde ik mijn verhaal, en de verkoper van deze winkel vertelde me dat er regelmatig mensen bij hem in de winkel kwamen met dezelfde klacht over De Bruna.
Bruna !!!
Als mensen bij jullie Staatsloten komen kopen zeggen jullie toch ook geen nee !
Dus als jullie een Staatslot moeten uitbetalen, dan moeten jullie dit ook gewoon netjes doen !
Blijkbaar zijn klanten die hun Staatslot komen verzilveren niet meer interessant voor De Bruna in Drunen.
Daar kunnen ze niets of weinig meer aan verdienen, die kosten hun geld en ook nog eens tijd om de loten te controleren.
En daar zitten ze blijkbaar niet op te wachten op een drukke zaterdag.
Als je zoals De Bruna winkel een Staatsloterij Verkooppunt ben, dan hebben ze een Contract met de De Staatsloterij ondertekent waarin bepaalde voorwaarden zijn opgenomen.
Hierin staat o.a ook dat ze aan hun verplichtingen moeten voldoen omtrent de uitbetalingen van Staatsloten.
Ik heb al eerder slechte ervaringen gehad met deze Bruna Winkel bij het kopen van Staatsloten.
Lees hieronder:
Enkele jaren geleden had de Staatsloterij een Actie.
Bij iedere besteding van €15,- euro bij de aankoop van 1 Staatslot Kreeg je 1 Actie-Ticket waarmee je kans maakte op een extra prijs.
Ik kocht toen 10 hele Staatsloten voor €150,- euro dus ik had recht op 10 Actie-Tickets.
Maar de verkoopster zei dat ik maar recht had op 1 Aktie-Ticket.
Er volgde toen ook al een hele discussie met de verkoopster maar die hield bij hoog en laag vol dat zij gelijk had ( het stond zelfs in het regelement van de Staatsloterij beaamde ze )
Bij thuiskomst heb ik gelijk telefonisch contact gezocht met De Staatsloterij en die zei dat ik toch echt gelijk had !!!
( STAATSLOTERIJ KLANTENSERVICE >>>>bij elk heel Staatslot heeft de klant recht op 1 Aktie-Ticket )
De Staatsloterij heeft gelijk telefonisch contact opgenomen met de Bruna zodat ze me de andere 9 Actie-Tickets ook moesten geven omdat ik daar 10 Staatsloten had gekocht.
De verkoopster kon me wel schieten !!! ( En nog hield ze vol dat ze het er niet mee eens was !!! )
Misschien had zij wel liever zelf die Actie-Tickets willen invullen op de site van de Staatsloterij,hopende op een mooie prijs !!??
Ondanks mijn eerdere slechte ervaring ben ik deze Bruna winkel toch verder trouw gebleven.
Maar nu ben ik het toch echt beu !!!
Ik laat niet geregeld mijn dag verpesten door zo'n klantonvriendelijke winkel die de boel belazerd !
Dit is al de tweede keer dat ze me proberen te belazeren en mijn dag verpesten.
Ze zijn me vanaf vandaag voorgoed kwijt als klant !!!
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij De Staatsloterij over deze winkel.
Ik koop mijn Staatsloten voortaan liever in een andere winkel die mijn Staatslot(en) wel netjes wil uitbetalen !!
NOOT: De Staatsloterij treft geen enkele blaam in deze !!!
Zij kunnen er niets aan doen dat deze Bruna Winkel zo met hun klanten omgaan !!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Bruna in Drunen wil Staatslot niet uit betalen
De Bruna in Drunen wil Staatslot niet uit betalen
Laatst gewijzigd door Dorothy op 05 jan 2015 10:00, 54 keer totaal gewijzigd.
Re: De Bruna in Drunen wil Staatslot niet uit betalen
En waarom niet?
-
En wat mag de reden zijn ??
Ik had maar even "zogenaamd" iets gekocht. Moet de kassa toch open?
Het zou wel zoiets zijn als met VVV-bonnen. €10 voor de consument is €9,50 voor winkelier als ze de bon inleveren.