moederslink schreef:@yourie, ik lees nu net uw post opnieuw , maar er staat nergens dat er 2x een termijn van 30 dagen wordt aangehouden----- binnen 30 dagen staat er ....
mooi nog net voor de Sinterklaas . Succes!
Moraal van het verhaal je besteld in de winkel van blokker een tuinset prijs in de winkel 549 volgens winkel juffrouw is de set niet te bestellen wel 4 stoelen en tafel los. Juffrouw biedt aan om de bestelling zo te plaatsen dat je toch de setprijs betaald.
Betaling per pin in de winkel.
Meneer blokker accepteert het voorstel van de winkeljuffrouw niet dus levert de bestelde artikelen niet maar dringt bij de onwetende klant aan om de bestelling te annuleren. Immers de prijs voor de set is 100 euro duurder. Als de klant dan maar annuleert is meneer blokker van zijn probleem af maar houdt wel de betaling van de klant minimaal 30 dagen vast.
Als er iemand is die dit normaal zakelijk gebruik vindt ok maar ik dus niet.
Email gestuurd dat ik na 30 dgn de wettelijke rente ga toepassen. Het is geen Internet aankoop. Het is een aankoop in de winkel van meneer blokker.
Gelet op een aantal reacties wilde ik dit nog even kwijt. Opmerkingen als koud buiten e.d. had ik eerlijk gezegd niet verwacht warm of koud een zichzelf respecterende ondernemer kan niet op deze wijze met de klanten omgaan.
@yourie....koud buiten opmerken is natuurlijk een ( flauwe)grap.....
Toch zou ik willen voorstellen om het hier nu maar bij te laten....u heeft uw punt gemaakt..u krijgt uw geld terug , u heeft geannuleerd , verder gedoe om niks.......
Alleen het woord " eisen " anno 2014 schiet bij mij nogal eens in het verkeerde keelgat.
@yourie
Het is inderdaad een abnormale situatie.
Je hebt niks ontvangen van Blokker en ze kunnen niet waarmaken wat jou is beloofd.
Je zou eigenlijk gewoon je geld bij een filiaal van Blokker moeten kunnen ophalen. Blokker heeft geen recht op jouw geld.
Ben je al naar een filiaal geweest om je geld op te eisen? Dat zou ik doen in zo'n geval.
Je kan wel rente vragen maar ik denk niet dat zij zo sportief zijn om dat ook aan jou te betalen, dus nog meer ergernis.
Ga er heen en vraag je geld terug, dan ben je er direct vanaf.
Bedankt voor je bericht maar weet je het blokker personeel heeft het al moeilijk genoeg met zo een werkgeefster. De dames in Veenendaal kan je niets kwalijk nemen het zijn ook maar loonslaven van een gigant. Nee wacht nog wel even af en bestellen bij blokker cm betalen vooraf NOOIT MEER .