Nee, het produkt werd achter de kassa gelegd, i.a.v. mijn terugkeer-met-geld bij dezelfde kassa, en vandaar dus, mijn stomme verbazing, dat ik na betaling, het produkt niet vanachter diezelfde kassa meekreeg, waar ik het nog maar 10 minuten eerder had afgegeven, maar in plaats daarvan, naar de service-afdeling werd verwezen, om het af te halen, en ze daar eerst zeiden, dat ik het product al had meegekregen, en dat mijn dus eerder bij de kassa achtergelaten produkt, pas na woordenwisseling te voorschijn kwam..
Had u dit in uw openingspost gezet, had dit veel reacties gescheeld.
Vreemde reactie van MM, want ze konden uw product zien liggen bij de service-afdeling. Was alleen handig geweest, als ze bij de kassa er even een briefje bij hadden gegeven met naam en reden waarom het bij de service-afdeling werd afgegeven.
Kortom, er is gewoon een miscommunicatie geweest tussen de kassamedewerker en de medewerkers van de servicebalie. Niet zo gek, want er is natuurlijk sprake van een rare situatie. Ongetwijfeld sprak jij weer een andere medewerker dan degene aan wie de laptop eerder door de kassamedewerker was afgegeven. Niets aan de hand dus.
Ik snap nog steeds al die ophef en je verontwaardiging niet, zeker niet omdat je 'm primair zelf veroorzaakt hebt.
Ongetwijfeld sprak jij weer een andere medewerker dan degene aan wie de laptop eerder door de kassamedewerker was afgegeven. Niets aan de hand dus.
Ik snap nog steeds al die ophef en je verontwaardiging niet, zeker niet omdat je 'm primair zelf veroorzaakt hebt.
Rare opmerking, omdat die kassamedewerker mij juist naar de servicebalie, dus naar een andere medewerker doorstuurde, dus wel het geld aanpakt, maar mij met lege handen wegstuurt..
Leuk om te waarschuwen, maar we hadden er ruim 3 pagina's voor nodig om duidelijk te krijgen wat er nu precies aan de hand was. Dat komt de boodschap uiteraard niet ten goede.
Er werken vaak pubers die wat bijverdienen en een studie volgen..... de normale weg weten ze al snel maar eerst naar kassa... dan buiten pinnen en terug komen en betalen en waar is het product dan?
Ik zie vaak jongeren die erg kort daar werken en die elkaar lekker de schuld kunnen geven, van Kastje naar de Muur en ik heb
alleen het geld aangenomen en de rest is niet mijn probleem!
Alles wat een beetje afwijkt van normale route weten ze het niet meer, en dan krijg je moeiteloos dit forum vol!