LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dennis Collections (Breestraat Leiden) verdient warme douche

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
scouse

Dennis Collections (Breestraat Leiden) verdient warme douche

Ongelezen bericht door scouse »

Voor een speciale gelegenheid in januari had ik een nette pantalon nodig.

In november 2010 heb ik bij Dennis Collections in Leiden een nette pantalon van het merk BRAX gekocht van € 109,95. Deze broek leek redelijk om mijn middel te zitten en hoefde niet korter gemaakt te worden. Omdat ik niet goed kon zien hoe de pantalon er van de achterzijde uitzag, vroeg ik aan de verkoper hoe de pantalon zat. Volgens hem zat deze goed.

Toen ik echter de pantalon showde aan mijn vrienden en familie kreeg ik echter meermalen het commentaar dat de pantalon aan de achterzijde niet goed aansloot en nogal losjes 'eromheen' hing.

Eind januari 2010 heb ik de verkoper opgebeld welke in eerste instantie pantalon met meerdere aanpassingen sluitend wilde maken. Aangezien ik inmiddels had onderzocht dat ik toch echt een maat 46 ipv een 48 moest hebben, gaf ik aan dat dit mijn geen goed idee leek. De pantalon was prima, alleen voor een wat groter persoon.

Vandaag (2 feb) ging ik toch enigszins teleurgesteld vanuit Den Haag terug naar Leiden om verhaal te halen. De verkoper geloofde mij op mijn woord en ik hoefde de pantalon niet aan te trekken. Toen kwam hij ineens met een pantalon van het merk IncoTex aanzetten van € 298,- !
Ik hoefde hiervoor enkel de vermaakkosten van € 10,- betalen.

Aangezien ik zeer tevreden ben met deze gang van zaken wil ik Dennis Collections graag aanmelden voor een warme douche.

N1ck

Re: Dennis Collections (Breestraat Leiden) verdient warme douche

Ongelezen bericht door N1ck »

Inderdaad zeer netjes opgelost. Ik ken de merken niet die je opnoemde, maar gevoelsmatig denk ik dat hij er genoeg op verdiende haha.

Alleen die €10,- vermaakkosten moest je betalen om het omruilen of had die hem nog ingekort oid? Want als dat puur voor het omruilen is vind ik dat wel een beetje raar ondanks dat je een duurdere broek kreeg.

scouse

Re: Dennis Collections (Breestraat Leiden) verdient warme douche

Ongelezen bericht door scouse »

De € 10 waren alleen voor het korter maken van de nieuwe broek.

Gesloten