LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dixons maakt eigen belofte niet waar.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
EjmvanVeen
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2011 14:29

Dixons maakt eigen belofte niet waar.

Ongelezen bericht door EjmvanVeen »

In de DIXONS folder van eind augustus staat een aanbieding van een Norton internet pakket met daarbij een gratis boekenbon. In de advertentie staat op=op. Dat is duidelijk. In de winkel staan nog een aantal pakketten in de speciale actieuitvoering. Dus denk je: dat is mooi. We hebben 4 Pc’s dus 2 pakketten nodig. 3 pc moeten over een maand een nieuwe licentie hebben en 1 pas in december. Deze aangekocht en wat blijkt de boekenbon actie is afgelopen en de aanvullende voorwaarden kun je pas na aankoop lezen. Op de kassabon staat het artikel als volgt omschreven: SW09778 IS 2011NL + Boekenbon_15.- Dus is volgens hun het actie-aanbod nog gewoon geldig. De folder is dan overigens nog een week geldig terwijl de actie van de boekenbon al afgelopen blijkt te zijn. Mijn bevindingen van deze actie heb ik via de mail (2 keer) naar DIXONS gestuurd. Die hebben tenslotte de actie in hun winkel. Resultaat: helemaal geen reactie. Volgens eigen zeggen heeft DIXONS als speerpunt klanttevredenheid. Daar past het bovenstaande geheel niet bij. Ze kunnen op zijn minst een fatsoenlijke reactie geven. Klanten hebben is 1 maar klanten houden is veel belangrijker!

Gesloten