LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Douglas parfumerie peperduur!
-
Douglas parfumerie peperduur!
Kocht deze week Hugo Boss 100ml eau de toilette bij Douglas voor € 42,50. Twee dagen later loop ik in het Kruidvat waar exact hetzelfde € 36,95 kost. Een dergelijk prijsverschil vind ik gewoon te gek.
Re: Douglas parfumerie peperduur!
Dat heet vrije marktwerking toch.De overhead-kosten van een zaak als Douglas zijn waarschijnlijk een stuk hoger dan die van het kruidvat en dat komt in de prijs tot uitdrukking. Grote kans dat bv de kijkshop nog iets goedkoper is door het ontbreken van verkopers. Te gek? nee hoor,had je jezelf eerst even beter moeten oriënteren voor de aankoop.Henk Bakker schreef:Kocht deze week Hugo Boss 100ml eau de toilette bij Douglas voor € 42,50. Twee dagen later loop ik in het Kruidvat waar exact hetzelfde € 36,95 kost. Een dergelijk prijsverschil vind ik gewoon te gek.
-
Meer dan 10% prijs prijsverschil vind ik gewoon veel te veel!
-
zo werkt het nu eenmaal... kijk voor de gein eens naar winkels als de wibra/zeeman/action. Daar worden sommige dingen echt voor dumpprijzen aangeboden.
-
- Contacteer:
kruitvat heeft een grotere inkoop organisatie dus zo vreemd is het niet dat het daar goedkoper is. Trekpleister is overigens ook gewoon kruitvat