LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] eGlobalcentral, verstandig?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
SepvanDuikeren(SepvanDuikeren)
Contacteer:

eGlobalcentral, verstandig?

Ongelezen bericht door SepvanDuikeren(SepvanDuikeren) »

Hoi ! ik ben al een tijdje aan het zoeken op internet voor een nieuwe laptop, en dan een Macbook Air of Macbook Pro. Nu kwam ik tijdens mijn zoektocht eglobalcentral.com tegen ( https://www.eglobalcentral.nl/?gclid=Cj ... FAQAvD_BwE ) . De macbook air is hier zon 250 euro goedkoper dan de retailers in NL... ik had hem bijna besteld, maar bedacht me toch nog om er even een nachtje over te slapen... Is dit te mooi om waard te zijn of zit er toch nog ergens een addertje?

newmikey

Re: eGlobalcentral, verstandig?

Ongelezen bericht door newmikey »

Gebruik even de zoekfunctie, dat scheelt herhalingen:
search.php?keywords=eGlobalcentral&term ... mit=Zoeken

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het is een bedrijf in Hong Kong, dus waarschijnlijk duurt het leveren wat langer dan normaal en kunnen er nog douanekosten bijkomen.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Je zult bij het importeren van je Mac in elk geval 21% BTW moeten betalen. Daarmee gaat en groot deel van je voordeel wel verloren. Als je dan de keus hebt om voor maar iets meer geld gewoon in Nederland je computer te kopen, dan zie ik het voordeel niet van importeren uit Hongkong.

Toppvos

Ongelezen bericht door Toppvos »

Inmiddels 4 iets besteld waaronder 3x een Samsung Tab E9,6 en een Huawei P10 Lite. Alle keren binnen 1 week ontvangen in originele verpakking. Ook geen inklaringskosten. Mocht dit wel het geval zijn deze kun je terug krijgen bij EGlobalCentral. Dit wordt ook aangegeven op hun site.

Gesloten