LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eigen schoenen gestolen tijdens passen.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
erwinesther

Eigen schoenen gestolen tijdens passen.

Ongelezen bericht door erwinesther »

Mijn man was in een schoenenwinkel en was daar een paar schoenen aan het passen. Toen hij terugliep naar zijn eigen schoenen waren die weg, gestolen waarschijnlijk. Komisch eigenlijk, alleen waren het schoenen van 120 euro. Hij vertelde het aan het personeel een aangezien hij gedwongen was om andere schoenen te kopen kreeg hij 50 euro korting. Het personeel zei dat hij aangifte moest doen en bij zijn verzekering moet aankloppen. Maar valt dit niet onder de rechtsbijstand bedrijfsverzekering van de schoenenwinkel?

mich24

Re: Eigen schoenen gestolen tijdens passen.

Ongelezen bericht door mich24 »

:wink: :lol: :lol: Sorry, ik moet er eigenlijk heel hard om lachen, dit heb ik nog nooit gehoord..

Maar............ Erg vervelend, en dat meen ik..
Ik zou het bij je eigen verzekering regelen, want je kan het zien als onbeheerd achterlaten..

Rickyman

Ongelezen bericht door Rickyman »

beste Erwinesther,
Ik vraag me af of een detaillist tegenwoordig nog verzekerd is voor winkeldiefstal, onbegonnen werk tegenwoordig. Zelfs aangifte gebeurd al bijna nooit meer, kost teveel tijd, je kan er zelden terecht en ze doen er niets mee.
Mooi gebaar die 50 euro korting, verder kan je van de winkelier weinig eisen.
Je man/vriend heeft zijn schoenen neergezet en daarmee technisch gezien aanleiding gegeven tot diefstal door ze onbeheerd achter te laten. Dat is niet bij de winkelier neer te leggen.

Rick

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

oh dit is te gek voor woorden,maar ook wel lachwekkend...ik had jullie gezichten wel eens willen zien..sta je daar zeg.
nou ja 50 euro korting....meestal is een winkel wel verzekerd wa...
dus ik zou wel terug gaan...je komt niet op je sokken binnen,...hoi ik kom ff schoenen kopen....sorry :D :D :D :D
vind het wel heel naar en dat het tegenwoordig gewoon allemaal maar kan,het wordt steeds gekker...zelfs je schoenen zijn niet meer veilig... :evil:

Olliebollie

Ongelezen bericht door Olliebollie »

erwinesther schreef:Mijn man was in een schoenenwinkel en was daar een paar schoenen aan het passen. Toen hij terugliep naar zijn eigen schoenen waren die weg, gestolen waarschijnlijk. Komisch eigenlijk, alleen waren het schoenen van 120 euro. Hij vertelde het aan het personeel een aangezien hij gedwongen was om andere schoenen te kopen kreeg hij 50 euro korting. Het personeel zei dat hij aangifte moest doen en bij zijn verzekering moet aankloppen. Maar valt dit niet onder de rechtsbijstand bedrijfsverzekering van de schoenenwinkel?
Zeer vervelende en tegelijk grappige anekdote! Ik vind ook dat de handelaar het eigenlijk wel heel goed heeft afgehandeld.

hdpaddy

Ongelezen bericht door hdpaddy »

Dit is de perfecte misdaad :P

jij koopt nwe schoenen en je denkt dat je €50,- korting krijgt (in werkelijkheid zijn ze waarschijnlijk €75,- minder waard)
De gestolen schoenen zitten volgende week in de uitverkoopbak (van €120,-, voor €50,= van oud mannetje geweest, altijd binnen gestaan) :mrgreen:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hd paddy hij is leuk :D

maar als je het je overkomt sta je toch ff raar te kijken,ik ging een tijdje geleden laarzen passen en zeg tegen mijn man,let ff op de oude...zegt die verkoopster ze zullen niet gestolen worden u bent immers aan het passen ihihih
ik verteld van ts...ze stond met de mond vol tanden had ze nog nooit meegemaakt,ik zeg zijn jullie daar nu aansprakelijk voor ,nee in princiepe niet..
ze werkte al 25 jaar in de branche...maar had het nog nooit meegemaakt,is dat wat,...nou leert ze ff wat bij.

ts ik denk dat je mzzl hebt gehad met die 50 euro al is het wel balen...

ritavt

Ongelezen bericht door ritavt »

ik denk daar serieus altijd over na als ik schoenen pas. Mijn zus vertelde ook dat ze een keer haar winkeltassen op de grond naast de stoel gezet had, en dat was ook gestolen, terwijl ze er gewoon naast zat om haar nieuwe schoenen te passeN!! Je weet het maar nooit, altijd goed oppassen, en volgende keer gewoon ouwe schoenen aantrekken, haha!

Gesloten