LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Elektronicawinkel de Harense Smid is op de fles.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Paar jr geleden is er toch ook al doorstart gemaakt? Hier toen ineens weg,en ging verder met maar aantal winkels?

kweenie

Re: Elektronicawinkel de Harense Smid is op de fles.

Ongelezen bericht door kweenie »

Verbaast me niets. De keten is de laatste ca. 20 jaar in een krimpende markt vooral gegroeid door overnames van noodleidende andere ketentjes. Terwijl zo'n overname alleen zinvol is als er duidelijk verkeerd beleid was en je na de overname grote reorganisaties doorvoert. Als de ketens door de algeheel verslechterde markt in noog komen, dan heeft een overname weinig zin. Dan zijn er gewoon te veel winkels en moeten er een aantal dicht. Anders heb je kans dat alle winkels in de problemen komen en er geen een winkel het kan overleven.

Dus als ze verstandig zijn, komt het niet tot een doorstart.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

mensen moeten ook kopen kopen kopen van rutte ;-)

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@ vogels

Nee rdam,hier sloten toen ook winkels dus ik dacht eigenlijk dat het alleen nog online was.
Al die zaken gaan eraan door media en saturn,toch ga ii voor mijn witgoed etc nog steeds liever naar andere zaken...kleine witgoedzaak hier die zit wr al 50 jr en die heeft vast klanten die trekt het prima gelukkig,is er wat ,worst het opgelost! Hun motto,klanten krijgen is 1 maar houden is 2... Kijk dat trekt ook mensen...
Hij js iets duurder iets!! Zeg..15 euro..maar de service doet een hoop bij mij!
Ik vind het een rotstreek maar van harendse maar zo werkt het,,net als frs,ineens brief we nemen geeen tegoedbonnen meer aan,dag van te voren heb je die gekocht vor een verjaardag! Op last curator dat wisten ze ook al...
Brief is sinds week wel weg!! Maar denk dat nu alles ook van frs sluit aangezien koper voor doorstart zich terug trekt

Gesloten