LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Emob, zeer slechte service

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Marloes Meijerink
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2020 09:55

Emob, zeer slechte service

Ongelezen bericht door Marloes Meijerink »

Bestelling geplaatst; zou binnen 1 a 2 dagen geleverd worden. Na een week geleverd, echter beschadigd. Direct contact opgenomen; lang wachten op reactie... Er zou binnen 2-3 weken een nieuwe set worden opgestuurd... Na 6 weken en tig keer mailen zonder enkele reactie eindelijk ontvangen, maar wederom beschadigd... Nu maar weer leuren om reactie en hopelijk sturen ze nu een onbeschadigde set op!

Hele slechte service en niet klantvriendelijk. Ik wil iedereen aanraden hier nooit iets te bestellen! Zeer louche zaak...

Jablan
Berichten: 6293
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Emob, zeer slechte service

Ongelezen bericht door Jablan »

Valt mee. Bedrijf is gevestigd in België. Online Meubelzaak en laat de meubelbranche behoorlijk last hebben van opgelopen levertijden ...

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Emob, zeer slechte service

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Hoe was verpakking?

Een dure verpakking komt het goed over, soms is wel eens schade vergoeden en beperkte verpakking voordeliger.

En welk product is er geleverd?

Gesloten