Beste Lidl,
Stelselmatig voel ik mij als klant genegeerd. Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.
De mail bevatte het herroepingsformulier en u stuur mij een bedankje voor mijn bericht en stuurt een nieuw matras op? En wenst mij ook nog veel plezier met mijn bestelling???
Verder krijg ik nog een tegoedbon, alsof het mij daarom gaat. Ik mis het begrip en het meedenken van de klantenservice. In plaats daarvan kreeg ik desinteresse en schuld afschuiven. Dat is toch zeker geen service
Ik heb begrip wanneer iets zoek raakt, maar wanneer ik vervolgens contact opneem en er allerlei standaard zinnetjes worden gezegd welke inhouden dat de taak van Lidl er op zit raakt mijn begrip op.
Ook weet ik zeker dat ik de keus kreeg om in de avond te laten bezorgen, maar wanneer mij dan doodleuk word gezegd dat dat helemaal niet kan word ik zelfs boos.
Zo boos dat ik de bestelling niet meer wil en dat ook aangeef, en dan nu deze mail.
Lidl begrijpt het blijkbaar niet dus. De fout ligt volgens Lidl bij DHL en daarmee is de kous af. Dat Lidl het een en ander niet tactisch heeft aangepakt is blijkbaar enkel mijn ervaring en niet de werkelijkheid.
Wanneer een bedrijf zo met zijn klanten omgaat is het niet het bedrijf waar ik mijn geld wil uitgeven.
Mijn advies aan Lidl: uw producten mogen dan goedkoop zijn maar ga niet met de klant om alsof ze niets waard zijn.
Geërgerde groeten,
Francis de Ruiter
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Lidl webshop
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 sep 2017 12:03
Ervaring met Lidl webshop
Laatst gewijzigd door Radar op 08 sep 2017 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
Re: Ervaring met Lidl webshop
Rens de Ruiter schreef:Beste Lidl,
Stelselmatig voel ik mij als klant genegeerd. Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.
De mail bevatte het herroepingsformulier en u stuur mij een bedankje voor mijn bericht en stuurt een nieuw matras op? En wenst mij ook nog veel plezier met mijn bestelling???
Verder krijg ik nog een tegoedbon, alsof het mij daarom gaat. Ik mis het begrip en het meedenken van de klantenservice. In plaats daarvan kreeg ik desinteresse en schuld afschuiven. Dat is toch zeker geen service
Ik heb begrip wanneer iets zoek raakt, maar wanneer ik vervolgens contact opneem en er allerlei standaard zinnetjes worden gezegd welke inhouden dat de taak van Lidl er op zit raakt mijn begrip op.
Ook weet ik zeker dat ik de keus kreeg om in de avond te laten bezorgen, maar wanneer mij dan doodleuk word gezegd dat dat helemaal niet kan word ik zelfs boos.
Zo boos dat ik de bestelling niet meer wil en dat ook aangeef, en dan nu deze mail.
Lidl begrijpt het blijkbaar niet dus. De fout ligt volgens Lidl bij DHL en daarmee is de kous af. Dat Lidl het een en ander niet tactisch heeft aangepakt is blijkbaar enkel mijn ervaring en niet de werkelijkheid.
Wanneer een bedrijf zo met zijn klanten omgaat is het niet het bedrijf waar ik mijn geld wil uitgeven.
Mijn advies aan Lidl: uw producten mogen dan goedkoop zijn maar ga niet met de klant om alsof ze niets waard zijn.
Geërgerde groeten,
Francis de Ruiter
Een beetje een van de hak op de tak verhaal.
Maar één ding is mij wel duidelijk, je bent echt heel erg boos !
Krijg je als goedmakertje een kado bon, is het nog niet goed. Dat maken we hier zelden mee.
En een zoekgeraakte matras wordt direct opnieuw verzonden, netjes van Lidl.
Overigens zou ik van mijn leven nooit op een Lidl matras gaan liggen, maar dat terzijde.
Re: Ervaring met Lidl webshop
Ik voel mij als forum-reageerder genegeerd nu ik word aangesproken met 'Beste Lidl'...
Re: Ervaring met Lidl webshop
Geachte mevrouw de Ruiter,Rens de Ruiter schreef:Beste Lidl,
Stelselmatig voel ik mij als klant genegeerd. Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.
De mail bevatte het herroepingsformulier en u stuur mij een bedankje voor mijn bericht en stuurt een nieuw matras op? En wenst mij ook nog veel plezier met mijn bestelling???
Verder krijg ik nog een tegoedbon, alsof het mij daarom gaat. Ik mis het begrip en het meedenken van de klantenservice. In plaats daarvan kreeg ik desinteresse en schuld afschuiven. Dat is toch zeker geen service
Ik heb begrip wanneer iets zoek raakt, maar wanneer ik vervolgens contact opneem en er allerlei standaard zinnetjes worden gezegd welke inhouden dat de taak van Lidl er op zit raakt mijn begrip op.
Ook weet ik zeker dat ik de keus kreeg om in de avond te laten bezorgen, maar wanneer mij dan doodleuk word gezegd dat dat helemaal niet kan word ik zelfs boos.
Zo boos dat ik de bestelling niet meer wil en dat ook aangeef, en dan nu deze mail.
Lidl begrijpt het blijkbaar niet dus. De fout ligt volgens Lidl bij DHL en daarmee is de kous af. Dat Lidl het een en ander niet tactisch heeft aangepakt is blijkbaar enkel mijn ervaring en niet de werkelijkheid.
Wanneer een bedrijf zo met zijn klanten omgaat is het niet het bedrijf waar ik mijn geld wil uitgeven.
Mijn advies aan Lidl: uw producten mogen dan goedkoop zijn maar ga niet met de klant om alsof ze niets waard zijn.
Geërgerde groeten,
Francis de Ruiter
Dank voor uw bericht. Het spijt ons te moeten lezen dat de nieuwe matras niet bevalt.
Met uw herroepingsformulier kunt u deze inwisselen tegen een tegoedbon.
Ontopic:
Misschien kunt u ons duidelijk maken wat nu uw probleem echt is.
Gebrek aan aandacht ?
Of moet er een probleem opgelost worden?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ervaring met Lidl webshop
Dan maar naar de Aldi.
Re: Ervaring met Lidl webshop
En wij krijgen een forumbericht dat kant nog wal raakt - staan we nu quitte?Rens de Ruiter schreef:Ook nu weer krijg ik een reactie welke niet ingaat op mijn mail.