Ah, niet iedereen is even taalvaardig en aan een taalfoutje hier of daar til ik niet zo zwaar, maar het taalgebruik op de hele website vind ik wel opmerkelijk. Het lijkt wel of het volledig een Google vertaling is; zie bv de menukeuze "Thuis". Bij de menukeuze "Levering" staat onder het kopje "Leveringstermijn":
Vergeet niet te bestellen ongeveer 11 dagen voordat je kapot gaat.
De meeste houthandelaren hebben geen eigen website, wel een advertentie met een (whatsapp) telefoonnummer en hanteren betaling bij aflevering, contant of pinnen. Rondvragen loont.
Premiumbrandhout heeft niet standaard m3-prijzen en dat is een volgende rode vlag. Het is onduidelijk wat en hoeveel je krijgt voor je geld.
Beste mensen, IK heb helaas ervaring met dit bedrijf. IK heb hout besteld en betaald. Ik moet nog steeds mijn hout ontvangen. Weet iemand waar ik een klacht in kan dienen? Bij https://premiumbrandhout.com/ heeft het geen zin. Zij geven antwoord wanneer hen uitkomt via chat. De telefoon werkt ook niet. Hoop dat iemand mij nuttige informatie kan geven.